ulaf Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Söker man på sharkscope så har han grindat från noll till $50K plus hur stabilt som helst. Sen är det störtlopp nerför och han är back tot $40K! Vad har hänt med grabben? Han ligger tydligen bra till i main event dock... Citera
Shahin86 Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Jo, skrev lite om han i min dagbok (= Det som hände var att han grindade lågt och "bara" 4-8 bord, sen vann mycket... Och började 30 tabla "högt... Han sa att han omöjligt kunde plussa med så mycket bord, men att han fix sån oerhörd jävla rakeback. Och nu verkar han ju lagt ner stars. Enligt honom själv så var det enklare förr och att det är svårt o plussa på SNG nowadays, men jag tror mer att det beror på hans begränsningar som spelare. Han säger vidare att han inte kunde spela poker förut egentligen, utan mer spelade som en bot, och att han nu senaste två månaderna spelat CG o lite annat o lärt sig spelet... Vad vet jag, hursomhelst jävligt trevlig snubbe o vi önskar han lycka till (= Citera
istinkface Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Jo, skrev lite om han i min dagbok (= Det som hände var att han grindade lågt och "bara" 4-8 bord, sen vann mycket... Och började 30 tabla "högt... Han sa att han omöjligt kunde plussa med så mycket bord, men att han fix sån oerhörd jävla rakeback. Och nu verkar han ju lagt ner stars. Enligt honom själv så var det enklare förr och att det är svårt o plussa på SNG nowadays, men jag tror mer att det beror på hans begränsningar som spelare. Han säger vidare att han inte kunde spela poker förut egentligen, utan mer spelade som en bot, och att han nu senaste två månaderna spelat CG o lite annat o lärt sig spelet... Vad vet jag, hursomhelst jävligt trevlig snubbe o vi önskar han lycka till (= De senaste månaderna har han ju istortsett bara spelat MTT's, och det har gått grymt bra för han, hoppas verkligen att han vinner ME för han e en jävligt skön å rolig snubbe s Citera
Pfoskariot Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Rain Khan var i ledningen för en stund sedan innan han höjde upp före floppen till15 med A6o, Kristian slog om med KK till 55k, Rain Khan re-raisade igen till 160k och Kristian gick all-in och fick syn. Samtliga på Arenan häpnade över Khans branta spel. På floppen kom en kung och Kristian är nu uppe över 600k. Efter handen ställde sig Kristian och skickade iväg ett "luft-kastspö" åt Khans håll. När hans kastspö fick napp vevade han in "torsken". Stort garv på läktarna och Khan såg allt annat än road ut. Från PokerMagazine, ja Khans spel i ME verkar vara dålig också Citera
istinkface Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Från PokerMagazine, ja Khans spel i ME verkar vara dålig också en misslyckad steal avgör väl inte om hans spel i ME är dåligt? Citera
Pfoskariot Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 en misslyckad steal avgör väl inte om hans spel i ME är dåligt? Syna en allin med A6o? Citera
Tiggr Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 "Efter handen ställde sig Kristian och skickade iväg ett "luft-kastspö" åt Khans håll. När hans kastspö fick napp vevade han in "torsken". Stort garv på läktarna och Khan såg allt annat än road ut." Vinna med stil något som amerikaner aldrig kunnat men danskar och övriga nordbor blir allt sämre. Citera
eurythmech Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Syna en allin med A6o? Hur tänkte du nu? Citera
Pfoskariot Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 "Efter handen ställde sig Kristian och skickade iväg ett "luft-kastspö" åt Khans håll. När hans kastspö fick napp vevade han in "torsken". Stort garv på läktarna och Khan såg allt annat än road ut." Vinna med stil något som amerikaner aldrig kunnat men danskar och övriga nordbor blir allt sämre. Khan pratade med Kristian hela tiden trots att han visste att Kristian var döv. En ren provocering alltså, Kristian kontrade med det där. Han skulle inte göra så mot resten av bordet. Citera
Pfoskariot Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Hur tänkte du nu? Att han ska lägga sig om han nu veta att han är slagen. En fisk alltså. Citera
Hjort Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Vinna med stil något som amerikaner aldrig kunnat men danskar och övriga nordbor blir allt sämre.Det där är att vinna med stil. Allt behöver inte vara skitstelt och artigt för att vara snyggt. Citera
eurythmech Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Att han ska lägga sig om han nu veta att han är slagen. En fisk alltså. Snälla, skriv aldrig igen. Citera
jaroiten Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Att han ska lägga sig om han nu veta att han är slagen. En fisk alltså. Aldrig hört talas om potodds? Såvida han inte var säker på att FI hade AA där så är det ju nästan en autosyn. Speciellt med tanke på att han har råd att förlora de där chipsen.. Citera
gdaily Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Att han ska lägga sig om han nu veta att han är slagen. En fisk alltså. Felet var inte synen på de sista slantarna, felet var Rain Khan re-raisade igen till 160k och det var ett fel denna gång när motståndaren hade stål. Det är inte fel om motståndaren har luft. Citera
Pfoskariot Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Aldrig hört talas om potodds? Såvida han inte var säker på att FI hade AA där så är det ju en autosyn, han får ju mer än 4 gånger pengarna med Ax i handen.. Speciellt med tanke på att han har råd att förlora de där chipsen.. Mjo fast det finns så massor händer som slår A6o. Jag skulle folda direkt efter att han reraisat där. Men dte går ju inte o säga nu, jag sitter framför datorn, de är i ME =) EDIT: Exakt Gdaily. Citera
eurythmech Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Mjo fast det finns så massor händer som slår A6o. Jag skulle folda direkt efter att han reraisat där. Men dte går ju inte o säga nu, jag sitter framför datorn, de är i ME =) EDIT: Exakt Gdaily, folda direkt efter rr ffs Du tror han fyrbetade för värde? Citera
gdaily Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Mjo fast det finns så massor händer som slår A6o. Jag skulle folda direkt efter att han reraisat där. Men dte går ju inte o säga nu, jag sitter framför datorn, de är i ME =) EDIT: Exakt Gdaily, folda direkt efter rr ffs Även om motståndaren viker upp KK eller AK så kan du syna, du får 4 gånger pengarna på en 30-procentare. Sista synen är runt 140k för att vinna en pott på 600. Citera
Pfoskariot Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Du tror han fyrbetade för värde? Jag vet inte vad han tänkte på men erkänn att han spelade ologiskt/dumt? Citera
eurythmech Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Jag vet inte vad han tänkte på men erkänn att han spelade ologiskt/dumt? Det är omöjligt att säga utan att veta hur spelet såg ut vid bordet i fråga, vi har på tok för lite information för att ifrågasätta hans move. Du har dessutom på tok för lite kunskap. Citera
ebisumaru Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Jag vet inte vad han tänkte på men erkänn att han spelade ologiskt/dumt? Nix, det är du som tänker dumt. Citera
Pfoskariot Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Haha hacka på mig bara, tyckte bara att han spelade helt jävla idiotiskt Citera
eurythmech Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Gissa hur det får dig att framstå. Citera
-_- Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Haha hacka på mig bara, tyckte bara att han spelade helt jävla idiotiskt men du har säkert aldrig gått långt i någon turnering heller.. kanske hellre skulle göra det där spelet med någong hand som JT/T9 men de är absolut inget fel om han tror FI kan vika efter hans omslag. Citera
Tiggr Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Det där är att vinna med stil. Allt behöver inte vara skitstelt och artigt för att vara snyggt. Att håna en spelare efter att ha vunnit en stor pot är snyggt? Citera
XaaL Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Att håna en spelare efter att ha vunnit en stor pot är snyggt? Fast luftfiskespöt var ju iskallt Citera
Recommended Posts