Gå till innehåll

Skuldsanering - NL50/100 - KLONK INATT


-100K

Recommended Posts

Tjena moss!

 

Har faktiskt hängt lite på 2+2 ett tag och inte varit aktiv här inne.

Har läst lite dagböcker och så men inte orkat engagera mig i denna:)

 

Får se hur jag ska göra, men tänkte skriva en liten update nu.

 

Har iaf inga skulder kvar, och har till och med börjat spara i aktier för 3 veckor sedan.

 

Har en portfölj på blyga 20K skr men det är iaf något.

 

Har uppnått supernova på Pokerstars och spelar nu NL400-NL600 som reg. Runt 12 bord åt gången. Blir rätt bra pengar med milestones bonusar etc.

 

Funderar dock på att byta till en EU site men vet inte riktigt vilket nätverk man skall satsa på.

 

Några rek?

 

Ses around fellow pokerfreaks!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 271
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Skummat igenom din db nu från början till slut och vill bara säga att man blir glad av att se hur du har lyckats med det som var din målsättning, nämligen att bli skuldfri och kunna unna dig något extra i livet.

 

Extra kul att du lyckats hitta storklonken, stort grattis. gg wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonk inatt!

 

+$278.000 inkl cashgame & en stor mtt vinst. Var och hur e secret. Men fett glad så var tvungen att dela med mig.

 

Bestämt mig för att avsluta min utb efter mycket om och men. Blir mag i informatik. Undrans vart man kan få jobb sen.

 

 

wow, grymt imponerad, kul att någon som förtjänat vinsten(ur ett socialt perspektiv) tog hem den också

 

Congrats!!! nu kan du tom njuta mer av liver än vi som inte haft det lika hårt ställt som du, dags att dela med sig lite?=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråk-Klyka: Se till att betala av eventuella kvarvarande skulder fort som tusan, pengar försvinner så snabbt annars..

 

Party-Klyka: Sickt, wp, gz! Njut av livet!

 

Tråk-Klyka igen: Se till att hålla skuldsättningsgraden på 0% nu. Du om någon vet hur pressande det är att vara skuldsatt, och kan verkligen njuta av friheten nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...