Gå till innehåll

garanti på fpp sakerna?


Tralala

Recommended Posts

Hej Tralala,

 

Ber att fa aterkomma i arrendet nar jag fatt svar fran FPP-avdelningen.

 

PokerStars Martin skrev tidigare foljande i liknande fraga:

PokerStars står inte för någon extra garanti utöver den som tillverkaren erbjuder. Men om det händer något med din produkt så kan du alltid kontakta oss på vipclub@pokerstars.com, så kan vi hjälpa dig angående vem du ska vända dig till etc.

 

Mvh,

PokerStars Karl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

Nu har jag ett svar, som i princip ar snarlikt Martins tidigare svar.

 

Produkterna har en medfoljande 1 ars garanti fram tillverkaren, vilket innebar att man inte skall behova nagot kvitto. Om det anda skulle handa nagot ar det vipclub@pokerstars.com man vander sig till.

 

Man måste väl bevisa att varan är mindre än ett år gammal? Tex genom ett kvitto där det står inköpsdatumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att förtydliga mitt tidigare svar: Om det skulle uppstå ett problem med er vara inom tiden för garantin (hur länge garantin gäller framgår av dokumentationen som medföljer produkten, oftast är detta 1 år), så ska ni vända er till vipclub@pokerstars.com, så får ni hjälp av vår personal där, och ni kommer att få ett kvitto om det skulle behövas.

 

Det funkar alltså i princip som om varan var köpt i en "vanlig" butik; Om ett problem uppstår så går ni till butiken, dvs till oss, (i fallet PokerStars så behöver ni initialt inget fysiskt kvitto, eftersom inköpet alltid finns dokumenterat under ert PokerStars-konto), och vid behov så vidarebefordrar butiken er till tillverkaren, beroende på vad problemet är, vilken produkt det är etc.

 

Jag ber om ursäkt om våra svar var otydliga angående detta.

 

 

Martin K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att förtydliga mitt tidigare svar: Om det skulle uppstå ett problem med er vara inom tiden för garantin (hur länge garantin gäller framgår av dokumentationen som medföljer produkten, oftast är detta 1 år), så ska ni vända er till vipclub@pokerstars.com, så får ni hjälp av vår personal där, och ni kommer att få ett kvitto om det skulle behövas.

 

Det funkar alltså i princip som om varan var köpt i en "vanlig" butik; Om ett problem uppstår så går ni till butiken, dvs till oss, (i fallet PokerStars så behöver ni initialt inget fysiskt kvitto, eftersom inköpet alltid finns dokumenterat under ert PokerStars-konto), och vid behov så vidarebefordrar butiken er till tillverkaren, beroende på vad problemet är, vilken produkt det är etc.

 

Jag ber om ursäkt om våra svar var otydliga angående detta.

 

 

Martin K

 

Tack för svaret. Får hoppas att Ipoden dyker upp snart. Trodde elektronikprylar skulle komma fram fortare än tröjor/reklamprylar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...