Park Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Svenska Spels låga bord. Vet inte riktigt hur man beställer handhistorier från Svenska Spel så det får bli från minnet. Har tagit en hyfsat stor pott från BB nyligen (med fyrtal). Vet ej så mycket mer. 3 spelare pos 1 hero 300bb pos 2 sb 40bb pos 3 BB 100 bb sb posts Small blind BB posts Big Blind hero is dealt [Ks 7s] Hero bets 4bb sb folds BB calls Standarhöjning på knappen flop Ah 5s 2s pott 8,5 bb BB bets 3bb Hero calls Normalt brukar jag höja mina drag. Ogillar dock att ett ess ligger ute. Hans bet in i mig på den floppen indikerar att han har något och jag är rädd att han skall reraisa mig om jag trycker (korrekt?). turn 9s pott 14,5 bb bb bets 3bb hero raises 18bb bb raises 50 bb Hero All in Där sitter flurren. BB betar vekt in i mig igen och jag väljer att trycka till. Han slår dock om och det hela luktar A hög flush lång väg. Jag väljer dock ganska omedelbart att ställa in. Det jag undrar nu är om ni tycker att jag spelar handen korrekt på de olika gatorna och om det finns någon chans att komma undan den på river? Citera
strater Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 eeh, vika den?? bara gör en hellmuth och kasta in markerna i potten och sen lägga några väl valda ord om du blev slagen tycker du spelar den rätt, tror inte det är mervärde att höja på flopp på lågnivå, du får nog in pengarna ändå om han har ett ess eller nåt annat. men svaret är uppenbarligen nej, du har bästa handen 9/10 här... minst Citera
pwned Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 given fold han har ett set och fyller alltid upp på river,elr nöt färgen. Citera
Recommended Posts