Studsturre Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Jag har spelat en del freerolls på full tilt och vunnit lite småpengar som jag sedan spelat bort. Nu hade jag tänkt att sätta in 1500kr och försöka klara hela deras bonus. Min första fråga är om jag får bonusen även fasst jag har haft pengar på kontot men aldrig satt in? Jag borde väl få bonusen men jag blev lite osäker och tänkte att det är lika bra att fråga:-D Min andra fråga är om det är enkelt att klara hela bonusen om jag sätter in 1500kr och spelar mest 3 dollar sng fullbord? /Studsturre Citera
fl0w Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Min andra fråga är om det är enkelt att klara hela bonusen om jag sätter in 1500kr och spelar mest 3 dollar sng fullbord? Nähh... Du kommer få spela mkt mkt. Men omöjligt är det väl inte. Citera
shipitholla85 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 8 bord simultant så kan det gå. Tror man har rätt gott om tid på sig. Citera
Chillarn7 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Ja du har 90 dagar på dig tror jag så i takt med att din BR ökar (förhoppningsvis) så kommer du också spela in den snabbare, beror lite på hur mycket du spela dock. Citera
Skadast Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Eftersom de flesta bonusar är just deposit-bonusar ska det inte vara några problem ifall dina tidigare pengar kommit från en freeroll Citera
IseeYou Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Samma hände mig, jag fick sign up bonus eftersom dom gäller för när man gör en deposit och du har ju ännu inte gjort nån deposit. Men det som hände mig var ett tag sen....du borde maila supporten och fråga för att va säker. Citera
khiseer Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 japp svara gärna i denna tråd då jag har ställt samma fråga förr men ej fått svar..tack Citera
Recommended Posts