Studsturre Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Ja, vilka har den bästa liverapporteringen? förra året kollade jag på cardplayer men tycker inte att den är bra i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Pokernews är officiell rapportör och har både svenska och engelska. http://www.pokernews.com / se.pokernews.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Förra året hade Cardplayer köpt ensamrätten, och skötte sig dåligt tyckte jag I år har som sagt PokerNews köpt ensamrätten, och är riktigt hyggligt bra faktiskt. Vi får se om vi andra som är där och försöker skriva lite blir utslängda när det börjar dra ihop sig till finaldagarna, jag tror det blir bättre i år faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts