Studsturre Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Jag skapade ett konto på neteller för nån månad sen, men nu har jag tappat bort mina säkerhetskoder och sånt där viktigt. Undrar om det går att skapa ett nytt konto direkt eller måste jag snacka med deras support först? Frågar här eftersom det alltid tar så lång tid att få svar på sånna sidor (vet ej hur neteller är med det där). Citera
BigShot Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Ring deras support och förklara hur det ligger till, de brukar vara hjälpsamma. Att maila dom brukar ta onödigt lång tid. Citera
Fnii! Grrp! Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Jag skapade ett konto på neteller för nån månad sen, men nu har jag tappat bort mina säkerhetskoder och sånt där viktigt. Undrar om det går att skapa ett nytt konto direkt eller måste jag snacka med deras support först? Frågar här eftersom det alltid tar så lång tid att få svar på sånna sidor (vet ej hur neteller är med det där). Eftersom man bara får ha ett konto i samma namn är det nog lämpligast att du tar kontakt med dem från mailen du reggade med och förklarar läget och dina önskemål. En gissning är att det borde gå lättare om du aldrig satte in pengar. Citera
Recommended Posts