aloep02 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Har hört rykten om att IPN Boss-nätverket ska gå över till EUR istället för USD. Någon som vet om/när det verkligen är så? Citera
Whoosa Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Det stämmer. Meningen var att bytet från USD till EURO skulle ske 1 juli, men då alla sidor som använde sig av BOSS MEDIA inte var redo för detta så sköt dom upp det till 1 Oktober. Återstår att se om sidorna är redo då eller om det kommer bli framskjutet ännu en gång. Citera
Gäst Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Det finns ju eurobord redan idag. Kommer dollarborden försvinna helt och hållet? Citera
Gäst Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Skickade detta mail till Redbet: Hej, Jag har hört rykten om att Bossnätverket ska byta vaulta från dollar till euro. Stämmer detta? Och när kommer i så fall bytet ske? ... och fick detta som svar: Hej Nej det stämmer inte. Mvh Redbet Om dom ljuger eller inte får framtiden utvisa. Citera
Whoosa Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Finns eurobord idag, ja. Det som kommer att ändras när/om Boss sidorna går över till euro är att ditt saldo kommer att vara i euro, samt alla multi/single-tourneys buy-in kommer vara i euro. Utöver detta så kommer både GBP, EUR, USD och TRY borden finnas kvar på cashgames. Tanken från början gällande Boss-nätverken och euro var att samtliga sidor som använde Boss Media, skulle gå över från USD till EURO som standard-valuta, detta för att andelen spelare med Euro som valuta i hemlandet var överlägset störst. När en del sidor inte var redo för detta så sköt de upp allt till ett senare tillfälle. Övergången skulle skett i somras, men enligt uppgift senarelades den till 1 oktober. Om alla klienter är redo att ta klivet från USD till Euro kommer detta ske 1 oktober, annars så vet jag faktiskt inte. Verkar som om ingen har riktig koll på det där i skrivandes stund om ni frågar mig. Återkommer om jag får något nytt bekräftat. Citera
_slipknot1_ Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Finns eurobord idag, ja. Det som kommer att ändras när/om Boss sidorna går över till euro är att ditt saldo kommer att vara i euro, samt alla multi/single-tourneys buy-in kommer vara i euro. Utöver detta så kommer både GBP, EUR, USD och TRY borden finnas kvar på cashgames. Tanken från början gällande Boss-nätverken och euro var att samtliga sidor som använde Boss Media, skulle gå över från USD till EURO som standard-valuta, detta för att andelen spelare med Euro som valuta i hemlandet var överlägset störst. När en del sidor inte var redo för detta så sköt de upp allt till ett senare tillfälle. Övergången skulle skett i somras, men enligt uppgift senarelades den till 1 oktober. Om alla klienter är redo att ta klivet från USD till Euro kommer detta ske 1 oktober, annars så vet jag faktiskt inte. Verkar som om ingen har riktig koll på det där i skrivandes stund om ni frågar mig. Återkommer om jag får något nytt bekräftat. Vilken boss sida jobbar du för? Citera
Whoosa Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Bekräftat från GPL (http://www.thegreatpokerleague.com) att övergången från USD till EURO kommer att ske på söndag, d.v.s den 1a Oktober (vilket inte var bekräftat, men som diskuterats tidigare i tråden). Citera
Gäst Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Så var det klart... Tack Redbet för att ni ljög! Citera
Recommended Posts