Gå till innehåll

Skotta till $10,000?


hockeypulvret

Recommended Posts

men kontakta killen o prata vett med honom, hota med att anmäla honom ifall han inte betalar tillbaka pengarna

 

Citerar balta, tycker det säger det mesta om grabben. Det finns inte mkt vett i honom!

 

" Ja då hamnade man i samma sits som du med samma kille!

För några månader sen träffade jag en kille genom pokern från jokkmokk, han sa att han lirade 10/20 osv.

Bjöd hit han nu i torsdags, han ville låna en 500ing till dagen efter, för banken var stängd, jag skulle få den på fre, ok deal, fredag kom, han dissade banken.

 

Vi var på bolaget köpte lite dricka osv, han hade inte en kr, jag la ut 300kr åt han, vi drog till boden (grannstade) för min och tjejens småsyskon tog stundenten, vi festade på osv, sen på kvällen ville jag ha mina cash, han sa; Jag är god för 700k du kan vara lugn, så bad han sin farsa föra över cash direkt, vi stod vid bankomaten och väntade hela kvällen men inget hände.

 

Dagen efter skulle han lira en tour på mitt konto, han spelade ingen tour, istället lirade han cash och gulade 200 dollar, vi festade lördag också, jag la ut cash åt han, sen på kvällen, drog vi högst kort om 100 dollar, jag vann 2gånger, så då var han skyldig mig runt 200dollar+200$ som han gulade + 1k sek för all sprit osv.

 

På söndag lovar han att gå på banken dagen efter. Min sambo fick slita upp han ur sängen för han verkade inte vela ut på stan iaf.

Vi slet upp han ur sängen och drog mot banken nyss, han ville låna min mob, och gå in på banken, sure deal, så går han in, efter 1h går tjejen in o kollar läget, då sitter han fortfarande i mobilen och snackar me sin farsa, angelica sliter kölappen hur hans hand, de står nummer 214, nu betjänas nummer 226 lol.

Han säger att det är en gammal lapp, hon ber att få se den nya "jag har ingen" varför inte frågar hon då "måste be pappa föra över".

Hon ger han 5 min till sen tar hon en ny kölapp och ger han och tar hans mobil (en ny värd 4000), eftersom han pratar med sin pappa i mobil ber hon att få snacka med han och säger att vi tagit hans mobil i pant och att vi tänkt gå hem och köra ut han och att han får mobuilen när vi fått pengarna för de ska vi ha!! Pappan är mkt införstådd i allt och verkar känna till hans ryckte och säger att han tycker det är rätt av oss och att han sj betalat ut 200k på ett år i skulder som han fixat.

 

Pappa tog min sambos kontonummer och sa att han skulle sätta in pengarna ikväll och att det inte var ngn ide att ge sonen pengarna för då hade vi inte fått dem.

Tycker synd om hans far, som verkar vara mycket hygglig och sen bli pank på grund av sonens alla misstag för han verkar juh inte lära sig heller!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Citerar balta, tycker det säger det mesta om grabben. Det finns inte mkt vett i honom!

 

" Ja då hamnade man i samma sits som du med samma kille!

För några månader sen träffade jag en kille genom pokern från jokkmokk, han sa att han lirade 10/20 osv.

Bjöd hit han nu i torsdags, han ville låna en 500ing till dagen efter, för banken var stängd, jag skulle få den på fre, ok deal, fredag kom, han dissade banken.

 

Vi var på bolaget köpte lite dricka osv, han hade inte en kr, jag la ut 300kr åt han, vi drog till boden (grannstade) för min och tjejens småsyskon tog stundenten, vi festade på osv, sen på kvällen ville jag ha mina cash, han sa; Jag är god för 700k du kan vara lugn, så bad han sin farsa föra över cash direkt, vi stod vid bankomaten och väntade hela kvällen men inget hände.

 

Dagen efter skulle han lira en tour på mitt konto, han spelade ingen tour, istället lirade han cash och gulade 200 dollar, vi festade lördag också, jag la ut cash åt han, sen på kvällen, drog vi högst kort om 100 dollar, jag vann 2gånger, så då var han skyldig mig runt 200dollar+200$ som han gulade + 1k sek för all sprit osv.

 

På söndag lovar han att gå på banken dagen efter. Min sambo fick slita upp han ur sängen för han verkade inte vela ut på stan iaf.

Vi slet upp han ur sängen och drog mot banken nyss, han ville låna min mob, och gå in på banken, sure deal, så går han in, efter 1h går tjejen in o kollar läget, då sitter han fortfarande i mobilen och snackar me sin farsa, angelica sliter kölappen hur hans hand, de står nummer 214, nu betjänas nummer 226 lol.

Han säger att det är en gammal lapp, hon ber att få se den nya "jag har ingen" varför inte frågar hon då "måste be pappa föra över".

Hon ger han 5 min till sen tar hon en ny kölapp och ger han och tar hans mobil (en ny värd 4000), eftersom han pratar med sin pappa i mobil ber hon att få snacka med han och säger att vi tagit hans mobil i pant och att vi tänkt gå hem och köra ut han och att han får mobuilen när vi fått pengarna för de ska vi ha!! Pappan är mkt införstådd i allt och verkar känna till hans ryckte och säger att han tycker det är rätt av oss och att han sj betalat ut 200k på ett år i skulder som han fixat.

 

Pappa tog min sambos kontonummer och sa att han skulle sätta in pengarna ikväll och att det inte var ngn ide att ge sonen pengarna för då hade vi inte fått dem.

Tycker synd om hans far, som verkar vara mycket hygglig och sen bli pank på grund av sonens alla misstag för han verkar juh inte lära sig heller!"

 

Är det du som har gjort detta eller nån annan? fattar inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du är väl själv under 20? ekonomisk och psykiskt menat då..

 

Haha, jag är bra mycket äldre än dig. Ganska mycket mentalt för den delen... Du resonerar ju som en pubertal 14-åring som nyss har fått hår runt snoppen. Jag menar, kolla bara på hur uttrycker dig. :lol:

 

va? pengarna ligger ju förfan på ditt fulltilt-konto, KanNgnKanKurt? smart och börja trolla här innan du kontaktat mig på annat håll. langa din msn i privmsg. idiot. är det så att det skett något missförstånd så ska jag överväga att fixa till det här iom ditt agerande. miffo. miffo.

-

och nej, det är inte block. min msn blev våldtagen av ett par irlpolare och dom blockade varenda kontakt jag hade på min lista. sedan så jag unblockade alla viktiga, vidrig du är.

-

ursäkta påhoppen ni övriga, men ibland blir man less på folks oförmåga att tänka rätt.

 

Haha, älskar det sista! :roll::mrgreen:;-):lol: ALdrig förr har det stämt mer in på en person, och vilken självinsikt. :lol:

 

 

vad i helvete menar du med hela det där inlägget? äh, svara inte, du gör dig till ett större skämt än vad du redan är.

 

Du kan inte ens ta till dig den enklaste av information. 8-) God natt mr 88. :lol:

 

(Det vill säga. Du har ju inte ens några argument mer än hos en snorunge som nyss har gått ut ur blöjorna) :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AnnaDea, du är väl medveten om att du är minst lika larvig som orkar ta det där tjaffset här va? Om du nu är så mogen, skit i honom eller ta det i PM åtminstone.

 

För andras trevnad så ignorerar jag honom. :mrgreen: (PM? lol, men diskutterar inte med en vägg. Man får ju så kontruktiva svar tillbaks. :lol: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citerar balta, tycker det säger det mesta om grabben. Det finns inte mkt vett i honom!

 

" Ja då hamnade man i samma sits som du med samma kille!

För några månader sen träffade jag en kille genom pokern från jokkmokk, han sa att han lirade 10/20 osv.

Bjöd hit han nu i torsdags, han ville låna en 500ing till dagen efter, för banken var stängd, jag skulle få den på fre, ok deal, fredag kom, han dissade banken.

 

Vi var på bolaget köpte lite dricka osv, han hade inte en kr, jag la ut 300kr åt han, vi drog till boden (grannstade) för min och tjejens småsyskon tog stundenten, vi festade på osv, sen på kvällen ville jag ha mina cash, han sa; Jag är god för 700k du kan vara lugn, så bad han sin farsa föra över cash direkt, vi stod vid bankomaten och väntade hela kvällen men inget hände.

 

Dagen efter skulle han lira en tour på mitt konto, han spelade ingen tour, istället lirade han cash och gulade 200 dollar, vi festade lördag också, jag la ut cash åt han, sen på kvällen, drog vi högst kort om 100 dollar, jag vann 2gånger, så då var han skyldig mig runt 200dollar+200$ som han gulade + 1k sek för all sprit osv.

 

På söndag lovar han att gå på banken dagen efter. Min sambo fick slita upp han ur sängen för han verkade inte vela ut på stan iaf.

Vi slet upp han ur sängen och drog mot banken nyss, han ville låna min mob, och gå in på banken, sure deal, så går han in, efter 1h går tjejen in o kollar läget, då sitter han fortfarande i mobilen och snackar me sin farsa, angelica sliter kölappen hur hans hand, de står nummer 214, nu betjänas nummer 226 lol.

Han säger att det är en gammal lapp, hon ber att få se den nya "jag har ingen" varför inte frågar hon då "måste be pappa föra över".

Hon ger han 5 min till sen tar hon en ny kölapp och ger han och tar hans mobil (en ny värd 4000), eftersom han pratar med sin pappa i mobil ber hon att få snacka med han och säger att vi tagit hans mobil i pant och att vi tänkt gå hem och köra ut han och att han får mobuilen när vi fått pengarna för de ska vi ha!! Pappan är mkt införstådd i allt och verkar känna till hans ryckte och säger att han tycker det är rätt av oss och att han sj betalat ut 200k på ett år i skulder som han fixat.

 

Pappa tog min sambos kontonummer och sa att han skulle sätta in pengarna ikväll och att det inte var ngn ide att ge sonen pengarna för då hade vi inte fått dem.

Tycker synd om hans far, som verkar vara mycket hygglig och sen bli pank på grund av sonens alla misstag för han verkar juh inte lära sig heller!"

 

 

Känns mer och mer som det inte finns nån framtid för den här killen. Vad får jag för odds på att han lever som bedragare/kriminell om 10 år?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh, fint värde på oddset jag erbjuder då. Men inga PM än. Ingen som är sugen?

 

Man får gärna satsa pengar hos mig också. Jag ger 1,4 gånger pengarna. Om jag får en summa att förvalta i tio år kan jag garantera att avkastningen kommer att bli mer än 40 %, så jag kan inte förlora även om jag förlorar vadet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktigst. Ändra är det om bidrag eller har man för mycket självförtroende. :lol: Jag försöker för det mesta vara konstruktiv, men när det finns användare som Boman så kan man inte göra så mycket. Det är ju trots allt 40k användare här. ;-)

 

oki, du vinner, jag erkänner, jag är inte ute efter att argumentera med dig om dig och dina problem, det har vi redan gjort en gång tidigare. visst kan jag vara konstruktiv men jag är en hater och skriver oftast i ett syfte där konstruktivitet inte krävs :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oki, du vinner, jag erkänner, jag är inte ute efter att argumentera med dig om dig och dina problem, det har vi redan gjort en gång tidigare. visst kan jag vara konstruktiv men jag är en hater och skriver oftast i ett syfte där konstruktivitet inte krävs :cry:

 

Vi undviker varandra för andra trevnad då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte fått ut så mkt från den här tråden förutom att skaparen verkar sjuk, boman vill 'låna' pengar från random folk på msn, fjonkan yrar stenhårt, nerosen har blivit blåst och Annadea är bara good old AnnadontmakeanysenseatallDea.

 

Kan nån förklara HUR folk har blivit blåsta? Har ni verkligen bara skickat över pengar för att han verkade trevlig på msn? Eller som nåt ljushuvud skrev: 'för att han var regular på 10/20 och verkade tät'...Börjar inte varningsklockorna ringa om en hajstejker vill låna pengar av nån random internetsnubbe?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte fått ut så mkt från den här tråden förutom att skaparen verkar sjuk, boman vill 'låna' pengar från random folk på msn, fjonkan yrar stenhårt, nerosen har blivit blåst och Annadea är bara good old AnnadontmakeanysenseatallDea.

 

Kan nån förklara HUR folk har blivit blåsta? Har ni verkligen bara skickat över pengar för att han verkade trevlig på msn? Eller som nåt ljushuvud skrev: 'för att han var regular på 10/20 och verkade tät'...Börjar inte varningsklockorna ringa om en hajstejker vill låna pengar av nån random internetsnubbe?

 

uppenbarligen har du missat nyckel-inläggen. Btw så var en polare nära att låna ut till honom... enda anledningen att han inte gjorde det var att då han träffa han irl så i quote "Han var så jävla ful", han ville inte ha med karln att göra längre efteråt. Bespara mig gaykommentarerna, är bara så att fula människor är inte lika mycket värda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker fan seriöst synd om killen och hans farsa som sen får stå ut med all skit och ställa upp på grabben efter alla hans misstag och betala alla hans skulder. Kan inte vara lätt. Vore bra om han kunde ta tag i sitt liv och sluta lura folk.

 

Att han träffar folk IRL för att sedan också lura många av dem är för mig helt ofattbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...