Gå till innehåll

mrdawwe från highstakes till lowstakes. Ett löfte!


SLASKA

Recommended Posts

Jo, självklart är det så. Men vad är det som säger att du är en bättre spelare än Dawwe? Jag vet inte om du vart Tiltad eller något idag, men ditt spel imponerade inte den stunden jag vart inne och kollade.

 

Jag tror inte att Dawwe räds att lira mot dig igen baserat på det han sett av ditt spel. Dock inte sagt att du är dålig(Det lär du verkligen inte vara)

 

Visst kan du väl hålla med om att denna dagboken inte fyller någon som helst funktion, utan har bara som mål att förnedra dawwe. Okey, det kan väl i någras ögon vara en kul grej, men se till då att det inte blir du som blir förnedrad i slutänden bara ;-)

 

Bättre att radera denne då den bara kommer ge upphov till en massa onödiga påhopp mm.

 

Bra inlägg.

Klart man vill håna dawwe, den dagen han slutar rusha kommer alla railbirds försvinna från hans dagbok och han kommer inte förstå vad som händer.

 

Klart jag blir tiltad när jag inte får stå en hand, jag var riktigt kall idag och kommer försöka hitta mer sessioner mot honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 115
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Bättre att radera denne då den bara kommer ge upphov till en massa onödiga påhopp mm.

Men oj, är du världens känsligaste människa eller? Om det här tar så hårt på dig kanske du borde dra ur nätverkskabeln ur datorn för gott. Om man inte har några personliga intressen i dawwe eller slaska kan jag för mitt liv inte förstå hur man kan vilja att den här dagboken ska läggas ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser jag ut att skämta? Om du hävdar en sak så bör du inte lägga upp handhistorys som bevisar motsatsen. Du var som sagt inte favorit i alla ens.

 

Bra inlägg.

Klart man vill håna dawwe, den dagen han slutar rusha kommer alla railbirds försvinna från hans dagbok och han kommer inte förstå vad som händer.

 

Klart jag blir tiltad när jag inte får stå en hand, jag var riktigt kall idag och kommer försöka hitta mer sessioner mot honom.

 

Haha nej jag kommer sitta där som ett frågetecken framför min lilla dator. Ingenting kommer jag att förstå. Lol

Du kanske har missat det men jag lägger ner min lilla PFdagbok snart.

Lovar att kommande sessioner inte kommer att vara svårhittade. GL

 

Btw du borde sluta whina om att jag har flyt, det jämnar ut sig ganska bra i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men oj, är du världens känsligaste människa eller? Om det här tar så hårt på dig kanske du borde dra ur nätverkskabeln ur datorn för gott. Om man inte har några personliga intressen i dawwe eller slaska kan jag för mitt liv inte förstå hur man kan vilja att den här dagboken ska läggas ner.

 

Jag ser gärna att den läggs ner. :)

 

Förstår överhuvudtaget inte ens att den kan tillåtas, men det är bara min åsikt.

Gonatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...