PokerStars_Karl Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Hej Xaal, Det finns ett intresse för headsupspel, men den har typen av bord orsakar ibland olika typer av problem. Därfor har vi tillsvidare valt att inte erbjuda den har typ av spel. Daremot erbjuder vi headsup spel i andra typer av format, Shootout- och SitnGo-turneringar, med insatser fran 2$ och uppat. Dessa återfinns främst under Sit and Go taben. Har du några andra frågor, skicka gärna pm eller skriv här i var grupp. Mvh, PokerStars Karl Citera
Cyntax Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Kapade konton och chipdumpning...? Läser jag rätt mellan raderna? Citera
hf89fc Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Det finns ett stort intresse och jag skulle bli väldigt glad om PS kunde Skapa lite HU bord. Hoppas ni hittar en lösning på era "problem" snart Citera
eurythmech Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Man har ju strypt access till sina högsta cashbord, så varför inte göra något liknande med HU-bord? Tillåt bara HU-cash för spelare som haft konto i 3 månader och dragit in 5k VPP, eller nåt sånt? Citera
PokerStars_Karl Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Jag har skickat ditt forslag for övervägande. Vi tar tacksamt emot alla typer av forslag. Mvh, PokerStars Karl Citera
flittchen Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Kapade konton och chipdumpning...? Läser jag rätt mellan raderna? Nej, fisken blöder pengar jättefort och det blir mindre pengar i rejk var det han skrev mellan raderna Fr.o.m. inatt finns det dock infört. Citera
PokerStars_Martin Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Som flittchen påpekar har vi numera Heads Up-bord på PokerStars igen, då vi har fått in väldigt många önskemal om detta. Rake- och FPP-strukturen för dessa bord ser ut så här: Rake: $0.05 per $1 i potten, max rake/hand är $0.50. FPP: 1 FPP (VPP) när raken når $0.40. Citera
Recommended Posts