gibsa Postad 10 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2007 Yes! Spelade en 50pers Sng på party Kom 2a Så jädra gött.. hade sjukt flyt precis i börjaan...tripplade första handen...fem händer senare stackar jag ytterligare 2 personer 5x startstack efter 10 min sedan tog korten slut men lyckades sno en del viktiga potter och hålla mig flytande.. nyckelpotten kommer då en miniraisar jag pushar med 77 och han hittar synen med 22... HU var inte mkt att säga om..vi gick från 5 -> 2 personer på 3 händer..killen som jag mötte hade uberstacken och hade inte mkt att sätta emot där..110$ rikare Turneringsrulle på Party: 579$ Citera
gibsa Postad 12 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2007 Jösses. Bestämde mig för att lira lite cash på prima. Började med att tappa 160$ på NL100 efter 2 stora potter....e ganska tilt men bestämmer mig för att gå ner en nivå och försöka spela mitt A-game...det går väldigt bra Plussar 225 dollar under 770 händer på NL50 och tar igen förlusten på NL100 och vänder kvällen till + Underbart! Citera
Recommended Posts