slaskpoker Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 klart ja inte har, de e -EV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Du har ingen flickvän va, bara gnetar framför datorn varje dag istället? Sexigt // Jennie är ni välkomna här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 wow denna dag har börjat bra! ! +2,7k nu, så tyvärr fudge du kmr nog inte få mina pengar idag för ja tänkte fortsätta plussa ikväll också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 wow denna dag har börjat bra! ! +2,7k nu, så tyvärr fudge du kmr nog inte få mina pengar idag för ja tänkte fortsätta plussa ikväll också. Ok.. Du är välkommen att försöka, tror dock jag kommer tömma de flesta spelarna på deg. Men det skadar ju inte att du försöker iaf.. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 hur går det fudge? +5,2k här. inga intresanta händer direkt . får in pengarna med nötterna/set/TPTK och det får stå bara. som det ska vara Månaden slutar på +23,034 kr. REKORD och rekordlite spel typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TwoKings Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Hur väljer ni bord ni som spelar på SvS? Jag spelar på Party Poker men skulle gärna flytta min bankroll till ett bättre ställe. Inget större fel på party i och för sig men deras lojalitet system suger. Grejen är att jag är ganska beroende av Spadeeye för table selecion och datamining. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 jag sätter mig på kö i de bord med högst snittpott typ top 5-10. och hoppar in på några bord med antingen 4/5spelare. Nu har jag dock börjat gå med i bord med typ 1-2 spelare bara, då fiskar troligtvis sätter sig på bord utan kö så de får börja spela direkt. försöker också att välja bord med många fulla stackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TwoKings Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Ok, på det viset. Tack för svaret! Kanske borde testa SvS någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 youre very welcome gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 är ni välkomna här? GG till de fina resultaten gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 How did u do? Själv gick det nästan som väntat8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 fudge läs en sida bakåt. Hur gick det för dig ? Gått sämre idag dock spelat 1-2kr HU men backat 2k. fyfan jag e nog inte så bra på HU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 fudge läs en sida bakåt. Hur gick det för dig ? Gått sämre idag dock spelat 1-2kr HU men backat 2k. fyfan jag e nog inte så bra på HU Gick riktigt fint, ~8k och en rekorddag fick avsluta rekormånaden. Angående HU idag, det är inte ditt spel, det är Juni riggen.. Den har våldtagit mig hela dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Fantastiskt fudge! -4k här idag nu, skitrigg !! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 -5.5k idag. undrar om nån vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Tror jag slår er båda riktigt snart.. Tråkigt att megabacka när man spelar bländande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Riggat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 2 Juni , 2008 Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 Riggat Tycker de kunde väntat några dagar in i månaden så det inte blir så genomskinligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 2 Juni , 2008 Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 Gick riktigt fint, ~8k och en rekorddag fick avsluta rekormånaden. Angående HU idag, det är inte ditt spel, det är Juni riggen.. Den har våldtagit mig hela dagen! antar att du nickar fudge på svenska spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 2 Juni , 2008 Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 antar att du nickar fudge på svenska spel? Då antar du rätt.. Antar att jag varit otrevlig eller gnällt på dig i chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 Då antar du rätt.. Antar att jag varit otrevlig eller gnällt på dig i chatten? hahahaha, ja jag är trött men det är lite kul ändå va? ang riggen så e jag typ snart +-0 hoppas jag, knappt 1k back nu juh hur gåre för er andra grinders? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 såja, +300^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 -1,5k slutade dagen på och klockan vart visst skitmkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nacho1337 Postad 2 Juni , 2008 Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 va sluta du på i maj och på hur många timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 2 Juni , 2008 Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 Då antar du rätt.. Antar att jag varit otrevlig eller gnällt på dig i chatten? nej absolut inte. Är bara lite fundersam på hur du överhuvudtaget kan vinna. Tror du är den sämsta 5/10 regularen på hela svs. Har för mig att du limpfoldade button 5 rundor irad först in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts