Liza Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Spelade en liten turnering precis, 18 pers och 15 kvar. På bb: Det är foldat till knappen som limpar, vilket sb också gör.. Floppen kommer På floppen miniraisar sb och jag slår om till 8bb. Då ställer knappen och sb ställer bakom. Alla tre har ungefär lika mycket i stacken. Syn eller fold? Citera
scouserandy Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Fold och vänta tills du floppar fyrtal. Drygt jag vet, felåt;-) Citera
Appel Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Svårt val. Men jag TROR jag foldar. Allt beroende på vad jag har för tells på spelarna och hur stor stack jag har. Citera
Liza Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2007 Blindsen var på 25/50 och alla tre har ca. 40bb... Jag är för tight, jag vet.. Citera
-PK- Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Du behövde inte posta Lisa, gör bara som jag sa på msn, då vinner du i längden;-) Citera
Liza Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2007 Du behövde inte posta Lisa, gör bara som jag sa på msn, då vinner du i längden;-) Hehe. Tack för tipset Citera
Recommended Posts