Gå till innehåll

Saint_Bjorn - Bye folks


Saint_Bjorn

Recommended Posts

Åkte ut ur FLT-turren nån bit utanför ITM. -24+2 dollar men de räknar jag inte här.

 

PLO: 567

 

SvS-rulle: 44 931

Kvar till mål: 60 069

 

På nåt sätt ska jag försöka sova nu och överleva morgondagen. Gammal man gör så gott han kan...

 

 

btw: fick ju en flarra gin förra helgen som jag fortsatt på nu ikväll. Sprit är vidrigt. Hatar skiten! Smakar inte gott i munnen och ingen skön fylla. Sitter också i benmärgen ett par dar. Borde förbjudas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

btw:

 

Hata-ponken vann en ipod classic 160gb i hockeyfinalen:

 

  1. Vi slog vad.
  2. Hata betalar dubbla pricerunnerpriset (2500 kr * 2) vid LHC-vinst, mot att få den gratis vid HV-vinst.
  3. LHC ledde med 2-0 i matcher.
  4. Hata blev nervös och mutade samtliga inblandade i LHC. De var uppenbarligen billiga.
  5. HV vände serien och vann. (Oväntat....)
  6. Hata vinner ipoden.
  7. Jag skickar paketet imorgon.
  8. Om postkillen tappar det i toaletten och råkar stampa på det upprepade gånger är det fan inte mitt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du tog dig an Johanna inatt? hade varit kul o se men jag jobba. Var det 200/400? Var han/hon bra då? Slår du han/hon över tid? Är han/hon en fisk med mycket pengar och mycket tur? Frågade du om han/hon är en hon eller han?:roll:

Jag skäms lite över den sessionen. Blev en HnR mer eller mindre. Vi spelde 500/1000 och efter ett tag kom jag på att nivån var olämplig. Pinigt.

 

11:e maj e det iaf Malmö FF mot AIK

Jaaaaa, och då ska skåningarna lära sig vilka som är herrefolk! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte räkna ihop men jag ligger nog ganska +-0 på PLO.

Gjorde som sagt en riktigt ful grej i fredags som jag skäms över. Tog Johanna på 11k på HU 500/1000. Jag fick en plötslig lust att slänga upp hela SvS-rullen i luften men efter kanske 20 minuters spel kom jag till nån nykter insikt om hur korkat det är och fick också en bitter smak i munnen då jag mindes FTP-skottningen i vintras, så jag hoppade ut med 11k i plus.

Skämmigt, men Johanna får säkert nya chanser framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte räkna ihop men jag ligger nog ganska +-0 på PLO.

Gjorde som sagt en riktigt ful grej i fredags som jag skäms över. Tog Johanna på 11k på HU 500/1000. Jag fick en plötslig lust att slänga upp hela SvS-rullen i luften men efter kanske 20 minuters spel kom jag till nån nykter insikt om hur korkat det är och fick också en bitter smak i munnen då jag mindes FTP-skottningen i vintras, så jag hoppade ut med 11k i plus.

Skämmigt, men Johanna får säkert nya chanser framöver.

 

äh hon är så jäkla otrevlig så hon kan gott ha det. Men generellt är det grymmt osnyggt att sitta ut HU efter haft stäm i 15-20 min... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AIK klarade inte av IFK Gbg.

 

Sportbetting på SvS: -500

 

SvS-rulle: 43 953

Kvar till mål: 61 047

 

äh hon är så jäkla otrevlig så hon kan gott ha det. Men generellt är det grymmt osnyggt att sitta ut HU efter haft stäm i 15-20 min... ;)

Har hört från flera håll nu att det är en snubbe.

 

Måste fixa det här med hh-tracker till SvS snart, rätt frustrerande att inte kunna kolla hh i efterhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte mycket poker under veckan.

 

---------------

 

Bettade 500 kr hos SvS på AIK mot DIF ikväll till oddset 2.65 (DIF gav 2.45 prematch). Efter en kvart och 1-0 till AIK var oddset på 1.55, nån minut senare 1.47.

AIK klart bättre efter första halvlek. Det som talar för DIF i andra är just det faktum att jag bettat på AIK-vinst.

 

---------------

 

Promenerat som en galning senaste tiden och inte druckit så jävla mycket. Äter inte som en gris och inte grismat.

Inte fan märks det nåt speciellt på vågen. 100 pannor fläskblandade muskler.

 

---------------

 

Hata: skickade paketet igår. Fick förhinder (läs: fylla resp bakfylla) från fredag till måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betta på MFF istället.....var på matchen ikväll o fick se 3 sköna nya poäng inkasseras.....11e maj då jävlar Björn!!!!:-)

Har sen länge en känsla av att hur jag än bettar så förlorar jag pengar. Så jag kanske ska låta hjärtat styra och betta på MFF i den matchen... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ni märker låtsas jag att det är fredag idag.

 

 

Det är väl jag och kanske två till i Sverige som älskar det här:

http://www.youtube.com/watch?v=A275lD422Tk

 

----------------

 

Med tanke på vilket dåligt snitt det är på spelarna på SvS - jämfört med många andra sajter - kan man ju fundera kring hur bra spelmonopolet egentligen är för "folkhälsan", eller rättare sagt hur pass bra de skyddar medborgare som inte borde spela från att spela.

Läste nånstans att SvS har 50% svenska marknadsandelar. Skulle vara intressant att veta siffran på hur mycket av dessa som är nya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asdadajlklsad

:evil:

 

Nåväl, de rycker snart.

 

Säkert. Jag har inga illusioner om att Gais ska komma före ett lag som AIK när tabellen räknas samman i höst. Efter 30 år av underprestation så finns det ingen anledning att hoppas på en överprestation just i år. Men med några segrar hemma och ett tiotal 0-0 matcher så skall väl kontraktet klaras förhoppningsvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade väl kul igår men inte så kul idag. Segade mig igenom jobbet, bokade upp en grillmiddag, avbokade grillmiddag, somnade ett par timmar, vaknade sugen på att spela poker men tröttheten är fortfarande som ett jävla cementblock i skallen. Förbannade skit.

Lirat en timme men pallar inte mer. Får se om jag vaknar till senare. Finns ju friska pengar på SvS idag.

 

Upp o ner i spelet och slutade på småplus.

 

FLT ca 150

PLO ca 200

 

SvS-rulle: 45 782

Kvar: 59 218

 

Säkert. Jag har inga illusioner om att Gais ska komma före ett lag som AIK när tabellen räknas samman i höst. Efter 30 år av underprestation så finns det ingen anledning att hoppas på en överprestation just i år. Men med några segrar hemma och ett tiotal 0-0 matcher så skall väl kontraktet klaras förhoppningsvis.

AIK trimmar in sig. :-) Borde vunnit mot DIF, vad än deras retartade tränare spyr ur sig ("vi krossade AIK i andra"... Hur många supar hade han tagit?). Känns så typiskt AIK: mängder av "borde vunnit"-matcher, sen när serien avgörs så saknas de där förbannade 3-4-5-poängen...

 

Men apropå GAIS: fan, man måste dra mer än 3.400 pers till matcherna som allsvenskt lag... Har för mig AIK snittade 16k när de spelade i superettan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja ja...GAIS har vä noll kvar sen MFF snodde Rolle..jag skapade en tråd om allsvenskan..Får se om det kommer att leva något. Förresten MAlmö har GAIS hemma nästa hemma match..vill du komma ner Gurra?..Har platser(2-4)...Bra platser.Gäller dig med Björn...När det är MFF-AIK men det kan vi ta till hösten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...