stroem Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 hans stats är 23.9, 21.7, 4 FullTiltPoker Game #2850523876: Table Keifer (6 max) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 16:41:40 ET - 2007/07/04 Seat 1: KCole23 ($115.05) Seat 2: __Acehole888__ ($102.85) Seat 3: grizzly500 ($106.20) Seat 4: navtones ($116.70) Seat 5: Ratoncita ($19.80) Seat 6: TheMush_1 ($103.25) grizzly500 posts the small blind of $0.50 navtones posts the big blind of $1 The button is in seat #2 *** HOLE CARDS *** Dealt to grizzly500 Ratoncita folds TheMush_1 raises to $3.50 KCole23 folds __Acehole888__ folds grizzly500 raises to $11.50 navtones folds TheMush_1 has 15 seconds left to act TheMush_1 calls $8 *** FLOP *** grizzly500 bets $15 TheMush_1 has 15 seconds left to act TheMush_1 raises to $40 grizzly500 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Vad är beslutet? Bara lägga,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lolle Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Du har 4 outs till din hålstege, inget annat bara lägga finns inte odds någonstans... spelar du verkligen NL100? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroem Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 mm. i själva handen så satt jag och funderade på om det går att göra en reraise allin på två så låga överkort och hålstegedraget. jag fick direkt känslan av att han satte mig på två höga och bluffreraisade. jag har börjat trebetta ganska light men jag kanske överskattar hur uppmärksamma motståndarna är på det. han har precis statsen som jag skulle trebetta light på också (och det var ju det jag gjorde) kan man räkna med att han har ett högt par här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroem Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 och viktigare ändå. kan han syna med TT, JJ, QQ om jag går allin? jag har trebettat och spelat handen precis som jag skulle AA, KK, troligtvis också QQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Jag foldar alla dagar...överpar känns ganska troligt tycker jag TT QQ. Möjligen ett set men troligtvis inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 och viktigare ändå. kan han syna med TT, JJ, QQ om jag går allin? jag har trebettat och spelat handen precis som jag skulle AA, KK, troligtvis också QQ Du gör det ju jävligt svårt för han i vart fall, men jag tror inte det är EV+ att syna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 och viktigare ändå. kan han syna med TT, JJ, QQ om jag går allin? jag har trebettat och spelat handen precis som jag skulle AA, KK, troligtvis också QQ Den genomsnittliga NL100-spelaren lägger inte ett överpar där. Dessutom har han redan comittat sig rätt bra. Lägg. Ville du verkligen vara tricky hade du nog fått spela CRAI på floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Den genomsnittliga NL100-spelaren lägger inte ett överpar där. Dessutom har han redan comittat sig rätt bra. Lägg. Ville du verkligen vara tricky hade du nog fått spela CRAI på floppen. En för mig ganska ny förtkortning som jag tänker introducerar i mitt skrivande: QFT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 sålänge han inte är på en total steal kommer han aldrig folda om du kör all-in, lär garanterat syna med a8, a7 också om han nu valt att comitta säg. inte en chans i världen att det är ev+ att gå allin här, så enkelt är det, svårt att hitta så mycket sämre lägen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts