Sargon Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Jag har ett bra tag endast spelat på party eftersom jag tyckt spelet varit mest öppet där. Nu när jag kommit till en punkt där jag gärna vill komma vidare i poker och fokusera på 5/10 spel och 10/20 och förhoppningsvis högre funderar jag lite på att spela på nån annan sida också förutom party då det på senare tid varit väldtigt tight på 5/10. Några förslag om vart det finns öppnare spel och sämre spelare ? tycker fler som jag att det varit sjukt tight på party senaste tiden eller är jag förvirrad? Skulle uppskatta en liten översiktsrecension av nån spelare som lirar många olika sidor så jag vet var jag ska lägga mitt 5/10 spel under resten av sommaren. Citera
AdslVerbe Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 iPoker är nog bäst, åtminstonde om du föredrar SH. På Full Ring verkar Ongame ha mest aktivitet. Kolla denna länken. http://www.pokersitescout.com/gamefinder.asp Citera
sorkenkk Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Räkna inte med seriösa svar från andra NL1K/NL2K-lirare här. De håller nog fisken för sig själva. Citera
Recommended Posts