cOP Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Mycket intressant hand. Ganska dålig koll på fi men han verkade vara en okej, tag spelare. Notera stackdjupet tack. Fi @ UTG $500 Hero @ Button $500++ Hero is dealt utg calls 2 2 folds Hero raises to 10 2 folds utg calls 8 FLOP (Pot 23, 2 players) utg checks Hero bets 20 utg calls 20 TURN (Pot 63, 2 players) utg checks Hero bets 40 utg raises to 160 Hero ?? Antar att många kommer vara inne på att syna turn kallt. Hur mycket får det isåfall kosta på missad river? Potten är då 380 och fi har 310 bakom. Citera
flyckten Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Bluffvänlig turn, du har väldigt många outs mot färdig färg (7 spader + 9 parningar av brädan, sista esset = 17 outs). Jag är inne på AI. Känns som att degen kommer åka in eftersom du är rätt så commitad med en syn. Dock så lirar jag inte så höga nivåer. Citera
strater Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 mhmm, jobbigt. all-in som ovanstående sa känns dåligt dock, garanterat sämre än kallsyn, händer som slår en all-in kommer syna iaf och antalet händer han höjer med value och som blir rädda av kort på river känns väldigt få. Om han verkar bluffa rätt lite går d väl folda river mot all-in ändå och få value vid träff finns inte mycke drag han kan bluffa med Citera
stroem Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 färgen känns ju ganska trolig men det är inte omöjligt med ett set heller. jag skulle syna och troligtvis även syna allin på river, oavsett kort. men det är en riktigt osäker syn. med statistik skulle jag kanske kunna göra en annan bedömning Citera
ninety2 Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 in med degen, har han dig slagen på river så gratta&reload´a. Citera
Recommended Posts