-samba- Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Hej. Får felmeddelande Errorcode=24623 (Lost connection with masterserver....osv) när jag försöker logga in idag. Fler med samma bekymmer eller är det nåt med mitt konto? Mvh Citera
seeho Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Precis samma för mig. Håller ni på med nån uppdatering eller vad är det frågan om? Hade ju ställt klockan för att hinna grinda lite idag Citera
ParadiseOscar Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Boss undersöker just nu saken och jag kommer att uppdatera i den här tråden så snart jag får ny information. Mvh ParadiseOscar Citera
seeho Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Kan du inte skriva nåt om hur det ligger till? Är lite tråkigt att bara sitta och vänta på nåt som kanske tar 10 timmar till? Citera
ParadiseOscar Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Kan du inte skriva nåt om hur det ligger till? Är lite tråkigt att bara sitta och vänta på nåt som kanske tar 10 timmar till? Jag är ledsen, men vi har inte fått någon uppdatering gällande hur snart felet är åtgärdat. Så snart det kommer skriver jag i den här tråden. Mvh ParadiseOscar Citera
seeho Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Ärligt talat. Har haft problemet i nästan 5 timmar nu. Det går ju att komma in på andra siter med Boss. Tycker det är bedrövligt att det inte sägs nånting om vad felet kan vara/hur lång tid det kommer ta... Citera
tiltline Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Ärligt talat. Har haft problemet i nästan 5 timmar nu. Det går ju att komma in på andra siter med Boss. Tycker det är bedrövligt att det inte sägs nånting om vad felet kan vara/hur lång tid det kommer ta... Instämmer Citera
brainslicer Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Ärligt talat. Har haft problemet i nästan 5 timmar nu. Det går ju att komma in på andra siter med Boss. Tycker det är bedrövligt att det inte sägs nånting om vad felet kan vara/hur lång tid det kommer ta... jo, de lite skumt med just paradise sista tiden, hade under 1 veckas tid problem med låst klient/försvinnande bord osv(problemen borta nu), andra boss fungerade ok samma period Citera
vollebolle Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Jag har samma problem som er... Såg verkligen fram emot lite poker idag, eftersom att jag är ledig, jobbar väldigt mycket annars.... Det dumma är att jag inte ens kan skicka dom ett email via hemsidan.... Fixa problemet nu Paradise! Citera
tiltline Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Vilket j dyngställe,går inte logga in än efter 8 tim Citera
vollebolle Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Skulle vara gött om ni kunde uppdatera eran status, hur det går för er osv. ska jag dra ut till poolarna och dricka pilsner på min lediga dag eller kan jag förvänta mig att det kommer att fungera inom 1 timma? Citera
-samba- Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2007 Nu börjar jag med bli irriterad! Okej att det kan vara bekymmer, men inte en hel j-vla dag. Aldrig varit med om liknande.. Citera
ParadiseOscar Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Läget är tyvärr oförändrat. Teknikerna, både från oss och Boss, arbetar med det, men någon tidpunkt för när det ska vara klart har vi fortfarande inte fått. Mvh ParadiseOscar Citera
seeho Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Blir det sportingbet eller Boss media som ska stå för förlorad arbetsinkomst? Citera
-samba- Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2007 Jag också.. Vad var bekymmret? Citera
Recommended Posts