aka_thn Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Tjena. Jag har kvalat in och ska spela Poker Magazine SPM Freeroll imorgon kl 19.35. Vi är 83 spelare och 1:a pris en plats i SPM (Skandinavian Poker Masters) värde $11000. inga andra priser vad jag vet. Hur ska man lägga upp strategin i en sådanhär turnering? Se många billiga floppar? eller få floppar men med höga kort? Känner mig lite lost för tillfället.. :idea: Citera
gdaily Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Du ska vinna alla markerna, dvs ditt "bästa" cashgamespel är det som gäller. Finns lixom ingen anledning att pulla sig till någon tiondeplats. Citera
SouthEast Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Du ska vinna alla markerna, dvs ditt "bästa" cashgamespel är det som gäller. Finns lixom ingen anledning att pulla sig till någon tiondeplats. Jag suger på CG, men ska nog gå bra ändå. Oroa er inte över vinsten. Citera
aka_thn Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2007 Nee då, jag oroar mig inte .. lika bra att du bockar i "fold to any bet" eller "deal me out" GL anyway Citera
Recommended Posts