shipitholla85 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Jag har tvistat lite med everest om att jag aldrig fått några bonusar. Skulle idag lira av paydaybonusen, då jag inte haft tid med det innan och skulle kolla hur mkt det var kvar av den att cleara. Då har jag en "exlusiv bonuskod" som ligger i kö på $750 Någon mer som fått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Jag har tvistat lite med everest om att jag aldrig fått några bonusar. Skulle idag lira av paydaybonusen, då jag inte haft tid med det innan och skulle kolla hur mkt det var kvar av den att cleara. Då har jag en "exlusiv bonuskod" som ligger i kö på $750 Någon mer som fått? Har skickat dig ett PM, kolla din inbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Calleman Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Det här lät spännande, men när jag kollade igår hade i alla fall inte jag fått någon. Antar att grattis är ett bra ord till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Jag har tvistat lite med everest om att jag aldrig fått några bonusar. Skulle idag lira av paydaybonusen, då jag inte haft tid med det innan och skulle kolla hur mkt det var kvar av den att cleara. Då har jag en "exlusiv bonuskod" som ligger i kö på $750 Någon mer som fått? den clearas efter 30 000 SP eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 13500 SP. Ganska okey. Vet dock ej om jag pallar lira den. Finns shystare frukt på andra nätverk, om man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 13500 SP. Ganska okey. Vet dock ej om jag pallar lira den. Finns shystare frukt på andra nätverk, om man säger så Hur går det med överföringen? Du har inte svarat på mina två senaste PMs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Hur går det med överföringen? Du har inte svarat på mina två senaste PMs Jag styr upp det! SRY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Jag styr upp det! SRY Har PMat igen. Gå upp på msn eller svara på PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 jag vill också ha !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts