Zara Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Lustigt.... Här har jag använt mitt neteller konto i över ett år med transaktioner fram och tillbaka och premium user är jag också. Idag gjorde jag ett uttag till NE och vad händer??? jo detta händer när jag loggar in: _______________ Säkerhetsbekräftelse krävs NETELLER har tillfälligt spärrat ditt konto för att skydda din personliga information och vi behöver komma i telefonkontakt med dig för att kunna bekräfta din identitet. Vänligen ring NETELLER på 00 800 7767 6343 och tryck 0, sedan alternativ 1 eller skicka e-post till support@neteller.com. _________________ Det roliga är att jag loggade in 10 minuter innan peganrna hade kommit in från 24h, när pengarna väl kommit till NE då spärra dem kontot... Nåväl, ringer väl nummret tänker jag,, tjooosan, hur fan då? HUR RINGER MAN: 00 800 7767 6343 ????? komemr inte fram hur jag än gör. Livesupporten (chatten) svarar inte, har nu stått i kö i 30 min... Hoppas verkligen inte att jag blir av med mina pengar nu, då #"¤#¤& Citera
Bluwajt Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 De låste mitt konto igår också. Enligt dem hade jag nyss gjort min första insättning, fast det egentligen var min tionde typ. Kunde inte heller komma fram på numret jag fick, så gjorde som du och testade livesupporten. Tog, som du skrivit, ett tag att komma fram men när man väl kommit fram gick det rätt smidigt. Be han/hon ringa upp dig direkt, så får du svara på några frågor och sedan öppnar de upp kontot igen. Citera
Aeis Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Jag tycker det är bra att de har lite säkerhetsgrejer. Känns tryggare så. Testa ringa med vanlig telefon istället. Jag kom inte heller fram när jag försökte ringa med mobil. Citera
Kwejk Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 De har låst mitt konto två gånger två dagar i rad nu! Det är bara ringa och ordna upp det. Jävla irriterande. Vafan sysslar dom med just nu?? Citera
anderson_86 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Hände mig med i torsdags använt neteller i ca 6 månader, Men det är väl bara bra att dom håller lite säkerhet. Ända som var svårt att komma ihåg när man ringde dom var att man skulle bekräfta sin säkerhets fråga som man skrivit när man registrerade sig. Citera
JohAAn1 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Jag försökte logga in från datorn på jobbet för ett tag sen. Då spärrade de kontot bara för det så fick jag ringa och få det öppnat igen. Faktiskt ganska bra att de har hög säkerhet med det får samtidigt inte gå till överdrift... Citera
León Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Även jag blev "drabbad". Begärde en cash-out från en sajt på en relativt låg summa jämfört med vad jag haft inne på neteller tidigare. Jag loggar in, ser pengarna liggande där. När jag sedan ska logga in 5 minuter senare igen för att se exakt hur mycket jag har, för att deposita det på en annan sajt, så är jag blockad. Står att eftersom det är första gången jag satt in pengar på neteller, så är jag tvungen att verifiera mitt konto. Testade maila först, för att jag orkade inte ringa, då jag var osäker på min hemliga fråga, men efter 12h utan mailsvar, tog jag kontakt med livechatten. Livechatten frågar en alltid om hemliga frågan innan man kan snacka med dom, så det är ett tips om ni är glömt vilken fråga ni har. Ringde upp, fick uppge hemliga svaret, pers-nr, mobil-nr och dylikt, och sedan ringde även supporten upp mig på mobilnr`t för att dubbelkolla, varpå jag fick uppge alla uppgifterna återigen. Citera
minucci Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Fick ett likadant besked när jag skulle ta ut pengar för ett tag sen. Verkar som att dom har förlorat all information dom har sparat på något sätt så därför får man göra om allt igen.. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.