Gå till innehåll

Designa ditt VISA på swedbank!


minucci

Recommended Posts

Annars vore det väl smart om jag hade mig själv i shorts på kortet? Får endast användas av den som är på fototo, med stora röda bokstäver...

 

 

 

Om man skulle ta och skaffa Ola i shorts på sitt Visa..

 

Signerar du det då? Kan bli värt en hel del om några år:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om flickan tycker det är ok med bilden på mig och Heather Graham på kortet... :mrgreen:

 

I vilket fall som helst måste man ju ha en bild som inger respekt hos bartenders, kassörer och dylikt som får se kortet.

 

Edit: Jaja, man får inte ha kändisar... man kan ju hoppas att de missar det i granskningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken beslutsångest det här skapar... Flickan tycker att ett kort på oss båda hade varit såååå fiiiint.. Vettifan om det är värt all mobbing man kommer få utstå.

 

Det var ju inte trevligt sagt gentemot din flickvän ....

 

;-)

 

EDIT: Förresten ingen som har bilden på Phil Ivey från PAD när Tilly donkat och han gör en halvläskig stirrning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck, om ändå Nordeas svenska avdelning kunde hänga med i svängarna.

 

Kontaktade Nordea för ett halvår sedan och hörde om just kort med eget motiv. Hade fått nys om att finska Nordea erbjöd den tjänsten och hörde med dem om liknande tjänst fanns eller planerades för svenska Nordea. Fick ett nekande svar på båda frågorna, det fanns inga som helst planer på att införa den tjänsten i Sverige.

 

Rätt korkat att inte erbjuda en sådan simpel tjänst då de riskerar att mista yngre sparare som värderar "cool looking" faktorn högre än några räntesatser. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rätt kul bloggartikel jag hittade när jag googlade runt efter saker att ha på kortet: http://www.xingfu.se/blogge/posts/07/06/15/Kort+pa+kort+tillkortakommande/

 

det är ju verkligen så att man i princip bara får ha bild på sin katt, sitt barn eller nån jävla blomma. Finns det ingen tjänst där man kan designa helt fritt, typ där de skimmar ditt kort och trycker ett nytt i maskin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...