HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Ah okej 2800 strängat? Funderar på att dra hem ett från starterna, strängat då. Fint med stor sweetspot ;> Sugen på ett kfactor 98 (?) federer annars, ser ljuvligt ut. Kul och höra att pokern går bra, btw om du vill ha en match i tennis så kan du få möta mig i borås hahahahaha så jävla lätt tippda match ;> Jag testade Federers racket ( (K)Factor - (K)Six.One Tour) och mina backhands var löjligt bra med det, men jag kunde varken serva bra eller slå vettiga forehands, så det var bara att ge upp... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Keso är en bra och god proteinkälla. Gillar keso, men hade inte den blekaste aning om att den innehöll proteiner! Iväg till affären för köp av keso och färdiggrilladkyckling... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Gillar keso, men hade inte den blekaste aning om att den innehöll proteiner! Iväg till affären för köp av keso och färdiggrilladkyckling... keso+banan=nutz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Hittade inte med kanel äpple och vanilj, men däremot med äpple, päron och vanilj så det får duga... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Ah okej 2800 strängat? Funderar på att dra hem ett från starterna, strängat då. Fint med stor sweetspot ;> Sugen på ett kfactor 98 (?) federer annars, ser ljuvligt ut. Kul och höra att pokern går bra, btw om du vill ha en match i tennis så kan du få möta mig i borås hahahahaha så jävla lätt tippda match ;> Trodde jag i smyg listat ut vem du var. Men nu vräcker du ur dig att du spelar tennis, och plötsligt går mina tankar i kras, fuck. Btw hata, Babolat ska det va! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Trodde jag i smyg listat ut vem du var. Men nu vräcker du ur dig att du spelar tennis, och plötsligt går mina tankar i kras, fuck. Btw hata, Babolat ska det va! Det är iofs inget jag sysslat med särskilt länge! Bara spelat max 10 ggr per år fram till i somras, men nu satsar jag på top 750 på ett år så jag kan slå shahin på fingrarna och inkassera kronor 6700... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 På tal om babolat, så är det mig fullständigt obegripligt hur man kan välja ett så oerhört fult namn på ett märke. Min gode vän H och jag diskuterade häromdagen var i helvete det kommer ifrån... Kan det måhända vara ngt gammalt japanskt märke som varit helt bortglömt i västvärlden sedan andra världskriget? För mindre n 4 månader sedan hade jag inte hört talas om märket... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 På tal om babolat, så är det mig fullständigt obegripligt hur man kan välja ett så oerhört fult namn på ett märke. Min gode vän H och jag diskuterade häromdagen var i helvete det kommer ifrån... Kan det måhända vara ngt gammalt japanskt märke som varit helt bortglömt i västvärlden sedan andra världskriget? För mindre n 4 månader sedan hade jag inte hört talas om märket... Borde citera båda föregående inlägg, men får räcka med ett . Jag tänkte på postaren Roob i förra inlägget, han är en boråsare(som mig själv) som tydligen lurkar omkring här. Har ibland fått för mig att han stalkar mig, ev för att få klämma på min hårda stjärt. Babolat är nog rätt litet i Sverige, är ju större ute på touren. Själv har jag nästan alltid kört babolat. Enligt min åsikt är det mer känsla i babolat-racken, vilket gör sig bra för en sådan som migsom gillar att skära bollen på gruset Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Då satsar vi 1000 Sek på oavgjort mellan Numancia och Real till 6.8 ggr pengarna och 200 sek på Numancia för 18 ggr pengarna och håller tummarna för att Van Nistelploj bryter vänsterbenet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Pastasallad med färdiggrillad kyckling i är nöten enligt mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Borde citera båda föregående inlägg, men får räcka med ett . Jag tänkte på postaren Roob i förra inlägget, han är en boråsare(som mig själv) som tydligen lurkar omkring här. Har ibland fått för mig att han stalkar mig, ev för att få klämma på min hårda stjärt. Babolat är nog rätt litet i Sverige, är ju större ute på touren. Själv har jag nästan alltid kört babolat. Enligt min åsikt är det mer känsla i babolat-racken, vilket gör sig bra för en sådan som migsom gillar att skära bollen på gruset Har inte spelat speciellt länge, men jag klämmer gärna på din skärt Kom till djurparken 20.00 så löser vi det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Borde citera båda föregående inlägg, men får räcka med ett . Jag tänkte på postaren Roob i förra inlägget, han är en boråsare(som mig själv) som tydligen lurkar omkring här. Har ibland fått för mig att han stalkar mig, ev för att få klämma på min hårda stjärt. Babolat är nog rätt litet i Sverige, är ju större ute på touren. Själv har jag nästan alltid kört babolat. Enligt min åsikt är det mer känsla i babolat-racken, vilket gör sig bra för en sådan som migsom gillar att skära bollen på gruset Har du spelat länge och vill du spela träningsmatch? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Har du spelat länge och vill du spela träningsmatch? Spelat sen jag var 9, 21 idag. Har tränarutbildning och jobbat som tränare tidigare. En träningsmatch är antagen, i malmö befinner jag mig emellanåt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Har inte spelat speciellt länge, men jag klämmer gärna på din skärt Kom till djurparken 20.00 så löser vi det. djurparken säger du? Du bor nära där? GOT YA!! sådeså!!! MOAHAHA!!! JAG VET VEM DU ÄR!!! - Robert - Glasögon - syste som heter Therese right right? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Spelat sen jag var 9, 21 idag. Har tränarutbildning och jobbat som tränare tidigare. En träningsmatch är antagen, i malmö befinner jag mig emellanåt! Oj det lät som kalla förutsättningar för mig, men man kan alltid lira med lite handicap... Har du spelat mot H Lilja? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Oj det lät som kalla förutsättningar för mig, men man kan alltid lira med lite handicap... Har du spelat mot H Lilja? Ingen H lilja finns i mitt minne, borde det göra det? Motionsspelar bara numera, och haft ett 1,5års uppehåll som avslutades nyligen. Så dina chanser är nog inte så usla. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Han är nog ett par år äldre än dig iofs... Gammal granne till mig som kom 2a i Kalle Anka cup bakom R Söderling Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Han är nog ett par år äldre än dig iofs... Gammal granne till mig som kom 2a i Kalle Anka cup bakom R Söderling Ahh ok, ja då är det inte konstigt att det inte är något namn som är bekant. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 JAaaaaaaaaaa Spanska ligan är inget för den med svagt hjärta... 1-0 till Numancia: glädje 1-1 nervositet 300 chanser därimellan: svettningar och hög puls. 1-2 Numancia: Vild glädje Kan de hålla det gamla Fascistlaget stången matchen ut, eller bjuda mig på oavgjort och nytt PS3? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Då satsar vi 1000 Sek på oavgjort mellan Numancia och Real till 6.8 ggr pengarna och 200 sek på Numancia för 18 ggr pengarna och håller tummarna för att Van Nistelploj bryter vänsterbenet... Ser bra ut men om jag känner Real rätt kommer de tyvärr vända på detta med en massa tur.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 men är detta på riktigt? 2-2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Ser bra ut men om jag känner Real rätt kommer de tyvärr vända på detta med en massa tur.... agreed: MrD säger: men det ger oss mer pengar, men nu måste de fan ta mig hålla tätt MrD säger: självmål MrD säger: tilt tilt tilt MrD säger: alltid ska de ha tur MrD säger: fascistlaget Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Jag ger upp spanska ligan och chansar 2400 på oavgjort mellan Juve och Udinese till 4 ggr pengarna... Edit: och kryddar med 1000 på Udinese till 8 ggr pengarna! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 JAaaaaaaaaaa Spanska ligan är inget för den med svagt hjärta... 1-0 till Numancia: glädje 1-1 nervositet 300 chanser därimellan: svettningar och hög puls. 1-2 Numancia: Vild glädje Kan de hålla det gamla Fascistlaget stången matchen ut, eller bjuda mig på oavgjort och nytt PS3? Helt plötsligt hoppade dom på flyget till Madrid! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts