Memory Postad 28 Juni , 2007 Rapport Share Postad 28 Juni , 2007 Jag har precis köppt rätt mycket fonder och skulle behöva en fin Excel-bok att föra statistik i. Har försökt att göra en egen men då jag är rätt kass på Excel så det blev inget vidare. Så om du vet av nån/har en egen, länka gärna. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 28 Juni , 2007 Rapport Share Postad 28 Juni , 2007 Har/Hade du gjort det via en internetsida lik avanza har de färdiga formulär som du antingen får gratis eller får köpa, de är kanon. Har ett gäng olika att välja på dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 28 Juni , 2007 Rapport Share Postad 28 Juni , 2007 På morningstar.se kan man annars skapa en portfölj där man lägger in sina fonder, gör det lätt att följa utvecklingen på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 28 Juni , 2007 Rapport Share Postad 28 Juni , 2007 På morningstar.se kan man annars skapa en portfölj där man lägger in sina fonder, gör det lätt att följa utvecklingen på dem. Typ som jag skrev då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts