Gå till innehåll

Svenska pokerspelare kaxigast i Europa!


great

Recommended Posts

Typiskt expressen...

 

Blir man nå klokare av det de skriver om "Den stora undersökningen"?

 

Ok 12 % tycker de är bättre än snittet, so what, säkert många här hemma som spelat flera år och är relativt duktiga, vad vill de ha sagt egentligen?

 

stor underssökning, LOL, åtminstone åt denna "nyhet":s rubrik...

 

Hehe, jag är mer förvånad över/svårt att tro på att övriga INTE tycker de är bättre än snittet, kanske för att jag är svensk? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde inte hälften av alla spelare vara bättre än genomsnittet eller tänker jag helt fel nu:-D

Och vad är det då i så fall som är så kaxigt med att 12% tycker att dom är bättre än genomsnittet?

Borde inte svenskarna vara de mest okaxiga i så fall eftersom svenska spelare oftast är bättre/ mindre dåliga än andra nationaliteter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tänker sig att de som svarar ser på hur det går för dem. Dvs vinnande spelare svarar att de är bättre än snittet.

 

Det skulle då betyda att 1% av italienarna och 12% av svenskarna vinner på poker.

 

Det kanske är rätt rättvisande bild över hur spelat faktiskt går och inte hur kaxiga de olika ländernas spelare är. Undersökningen visar på fel saker helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...