pp_sevens Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Nu är det klart, jag drar till Vegas under Main Event. Det ser också ut som om jag kan lira Main Event. Nu undrar jag lite runt de praktiska delarna. Hur gör jag för att köpa in mig på bäst och enklast sätt. $10k är ju en hyfsad peng och med tanke på levene och annat spelande så räknar jag $5-$10k till. Detta är ju inget jag vill traska runt med (totalt 15-20k). Jag har förstått att de inte tar kort direkt vid WSOP-cagen där borta. Går det att köpa ut marker ifrån cashiern med kort och använda dessa för att betala i cagen? Eller är det bästa sättet att helt enkelt ringa till banken och plocka ut pengarna här? Ett annat alternativ är ju också att hitta en bank därborta för att plocka ut direkt. Har också en annan fråga när jag ändå håller på. När är sista anmälningstiden för Main Event? Läst om att folk har kunnat registrera sig även på lördagen och söndagen, stämmer detta? Tackar och bugar. Citera
mickol Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Kom ihåg att du måste deklarera alla summor över $10k du tar in i landet. Citera
Recommended Posts