Staahla Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Jag kommer också ihåg moderatorturneringen och bilderna på Hjort. Han var inte helt olik Gdaily har jag för mig. Nu börjar det bli riktigt låga slag. Citera
Ripperkof Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2007 Lol snubben med lacostetröjan är ungefär exakt så som jag har tänkt mig den gode hjorten. Är det inte obehagligt att snubben faktiskt inte är just en snubbe? Citera
Macroman Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Nu börjar det bli riktigt låga slag. Nej, inte alls. En enkel observation med viss reservation eftersom det var ett par år sedan. Citera
DNcrew Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Jag kommer också ihåg moderatorturneringen och bilderna på Hjort. Han var inte helt olik Gdaily har jag för mig. Kroppsmässigt väldigt långt ifrån gdaily om minnet inte helt sviker... Citera
tamtaram Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Lol snubben med lacostetröjan är ungefär exakt så som jag har tänkt mig den gode hjorten. Marija känner sig hedrad, kanske blir en sång till ära för Hjort nästa melodifestival. Citera
Macroman Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Kroppsmässigt väldigt långt ifrån gdaily om minnet inte helt sviker... Jag kommer bara ihåg bilder där de satt ner. Har inget minne av att Hjort var extremt fyllig eller kort men han satt som sagt ned... Den eventuella likhet jag såg berodde nog mest på att båda hade glasögon... Citera
DNcrew Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Kan inte Herr Hjort frivilligt gå med på ett mugshot som sedan snarast publiceras? Ett enligt mig mycket viktigt steg för ett mer användarvänligt, välfungerande och, inte minst, nyttigt forum. Citera
Pfoskariot Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Är ni dumma? Han ser ut ungefär såhär Citera
Waggho Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Alla föreställer sig väl hjort som lång och smal, men det ska tydligen inte stämma.. Det är som med Jesus. Citera
Recommended Posts