Ripperkof Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Se topic. Hjort är ju en smärre legend på detta forum, visst vore det kul o se hur han ser ut? Citera
scouserandy Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Har bara en gammal bild på honom. Citera
Franco_Baresi Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Se topic. Hjort är ju en smärre legend på detta forum, visst vore det kul o se hur han ser ut? Jag vill nog fortsätta fantisera... Hjort har säkert en sån där 10-kamparkropp och ett ansikte med skarpa, manliga vackra drag och en lite längre, lätt lockig svart kalufs... Jag brukar ofta se honom framför mig som sjöman... svabbandes däcket i bar överkropp och piratbyxor.. Citera
The Grand Bark Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Här ses han med sitt senaste fulragg: Hosted by MySpaceAntics.com Edit: Förtydligande: Till höger på bilden. Givetvis! Citera
elvis77 Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Någonting åt det här hållet har jag föreställt mig. Citera
bossbaver Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 visst vore det kulo se hur han ser ut? LooooL:lol: Citera
Lolle Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Liten, kort och rund är vad jag har hört och sett på bild mer än så vill ni inte veta då det skulle förstöra alla era fantasier, vilka jag också hade innan. Citera
jello Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Jag ser ju iaf ut som en tjock Harry Potter[...] Ni hörde det inte från mig! Citera
Saint_Bjorn Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Jag vill nog fortsätta fantisera... Hjort har säkert en sån där 10-kamparkropp och ett ansikte med skarpa, manliga vackra drag och en lite längre, lätt lockig svart kalufs... Jag brukar ofta se honom framför mig som sjöman... svabbandes däcket i bar överkropp och piratbyxor.. Händerna på täcket, Franco! Citera
tamtaram Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Ursprungligen postat av HjortJag ser ju iaf ut som en tjock Harry Potter[....] Så här alltså? Citera
Hjort Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Hur är den här tråden inte full av ms-paintkreationer? Här är körkortsfotot att utgå ifrån: gogogogogo! Citera
Loveless Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Ska pf också börja med paintaments? Citera
Andrew_W Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Jag tog för övrigt lite undervattenssjälvporträtt här om dagen. Men jag har ingen direkt lust att inlflicta dem på mänskligheten. Citera
DNcrew Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Under forumets barndom vet jag att det stod att finna en bild på denne forumgigant. Jag tror dock inte den är kvar. För den sökglade så togs bilden under någon form av moderatorturnering. Om jag inte missminner mig hette turneringen tomtecup och anordnades (anordnas?) varje år i juletider... Citera
scouserandy Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Under forumets barndom vet jag att det stod att finna en bild på denne forumgigant. Jag tror dock inte den är kvar. För den sökglade så togs bilden under någon form av moderatorturnering. Om jag inte missminner mig hette turneringen tomtecup och anordnades (anordnas?) varje år i juletider... Jag kommer också ihåg den. Letade men kunde inte hitta. Minns även att det var bilder på Qos simmande i chips från samma turnering Och på tal om Qos, jag saknar RP i varje startad tråd. Och då menar jag verkligen VARJE startad tråd Citera
Bodinarn Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Alla föreställer sig väl hjort som lång och smal, men det ska tydligen inte stämma.. Citera
brut Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Är det för att odla upp H.Potter imagen som du har blivit beskedligare i tonen:-) För ca 1 år sedan vill jag minnas att det var muppförklaring av antagonisterna i ca 99% av gångerna. Dricker du lugnande örtte nu ? Citera
Djens Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Jag kommer också ihåg den. Letade men kunde inte hitta. Minns även att det var bilder på Qos simmande i chips från samma turnering Och på tal om Qos, jag saknar RP i varje startad tråd. Och då menar jag verkligen VARJE startad tråd Jag håller med. Samt rädslan hos alla nya postare att bli pillade av QoS så att alla försökte skriva ruskigt bra förstaposter. Citera
XoteR Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Jag håller med. Samt rädslan hos alla nya postare att bli pillade av QoS så att alla försökte skriva ruskigt bra förstaposter. Jag gillade iof att QoS pillade på mig. Citera
Ralph247 Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Lol snubben med lacostetröjan är ungefär exakt så som jag har tänkt mig den gode hjorten. Citera
Macroman Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Lol snubben med lacostetröjan är ungefär exakt så som jag har tänkt mig den gode hjorten. Lacostetröjan tycker jag är estetiskt tilltalande med eller utan Hjort i den... Jag kommer också ihåg moderatorturneringen och bilderna på Hjort. Han var inte helt olik Gdaily har jag för mig. Citera
Recommended Posts