cOP Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Har ett litet problem. Ska sätta upp lite "halvtunga" saker på gipsväggar då det är det enda lägeheten erbjuder. TV och hatthylla för att ta några exempel. Vad jag hört är det viktigt att man fäster prylarna i reglarna, men hur fan hittar jag dom? Det här med att knacka ger mig inte sådär vansinnigt mkt. Känner mig långt ifrån säker på att jag verkligen hittat någon. Tips tack. Citera
Tiggr Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Knacka dig fram är ända som gäller. Tror du dig ha hittat en regel kommer du känna motstånd när du drar i spiken eller skruven, är det ingen regel kommer den bara sjunka in. Citera
Kollikock Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Jag tror att det finns en liten apparat att köpa som mäter nånting och smo piper när du har den över en regel. Men att knacka funkar oftast bra tycker jag. Citera
Staffas Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 standard bredd mellan reglar ar 60cm, kan vara bra att veta nar du letar Citera
swelux Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Standard nuförtiden är 450mm. Kan också vara bra att veta. Citera
Recommended Posts