Jinkan Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Sitter på knappen och får 4 st limpar och jag höjer till 8 och får 2 st syn FLOP (pott 27.50) Båda checkar och jag satsar 24 En synar, han har ca 35 kr kvar i stacken. TURN (pott 74) Fi betar 21 Jag foldar Åsikter på detta spel? Kände själv att det luktade 22 33 55 eller ax i ruter i denna handen och vågade inte fortsätta här, dock är ju fi shortstackad och det talar kanske för en push i detta läget. P.S. Är det någon som har en bra handkonverterare till SvS? D.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Men gud, han har knappt nåt kvar, all-in. SvS shortstacks kan ha exakt vad som helst här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 höjj honom all-in, otroligt vekt att lägga sig där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elit3n- Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Men gud, han har knappt nåt kvar, all-in. SvS shortstacks kan ha exakt vad som helst här. the reason why we are shortstacks, is that we always get them to not watch their backs. they think we are ded, but we are ahead. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinkan Postad 24 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Aj fan måste erkänna att jag hade missat att han var shortstack men det är som ni säger nu i efterhand ganska dåligt spelat Tack för lite feedback iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 det hade kostat dig 35 i typ en 110 pott på svenska low-limit med riktigt starkt pocketpar? Lite halvvekt ja hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Aj fan måste erkänna att jag hade missat att han var shortstack... ...dock är ju fi shortstackad och det talar kanske för en push i detta läget. Hur går det ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinkan Postad 25 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Hur går det ihop? Ja det lät ju konstigt det jag menade var att det var först i hand historyn jag såg att han var shortstack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts