Nimzowich Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Då det gick upp för mej att Titan poker med största sannolikhet är inte skattefritt letar jag lite efter en ny pokersite och vill ha lite tips. dock INTE Parbet,expekt,ladjokes,eller betsson eller svenska spel heller för den delen,Måste vara skattefri! Gillar inte jobba sen offra pengarna och sen skatta igen för dom Om du kan så motivera gärna motståndet lite på siten du tipsar om.. Går bra att skicka PM Citera
Odrike Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Då det gick upp för mej att Titan poker med största sannolikhet är inte skattefritt letar jag lite efter en ny pokersite och vill ha lite tips. dock INTE Parbet,expekt,ladjokes,eller betsson eller svenska spel heller för den delen,Måste vara skattefri! Gillar inte jobba sen offra pengarna och sen skatta igen för dom Om du kan så motivera gärna motståndet lite på siten du tipsar om.. Går bra att skicka PM Om du vill spela vidare på samma nätverk (ipoker) som Titan poker så välj NoIQ-poker. Den är skattefri samt en av de mest fördelaktiga sidorna just nu. Citera
aminking Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Herregud, det finns en sök knapp där uppe som är till för sånt. Det finns massvis med trådar där det du söker finns. Citera
Night Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Partypoker! -Finns fortfarande tonvis med fisk. -Skattefritt. -Förminsknigsbara bord Citera
Nimzowich Postad 24 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2007 Herregud, det finns en sök knapp där uppe som är till för sånt. Det finns massvis med trådar där det du söker finns. Ja herregud, så dumt helt otoligt korkat varför skriva något alls kan ju söka på google Citera
Odrike Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Ja herregud, så dumt helt otoligt korkat varför skriva något alls kan ju söka på google Hehe :lol: Citera
aminking Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Ja herregud, så dumt helt otoligt korkat varför skriva något alls kan ju söka på google Så irriterande att du skapar en tråd när i princip var tionde tråd handlar om det du skriver om. Titta runt lite i forumet så hittar du. Citera
Nimzowich Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2007 Så irriterande att du skapar en tråd när i princip var tionde tråd handlar om det du skriver om. Titta runt lite i forumet så hittar du. Du! jag är snäll förstår du väl, om jag inte skrivit nån hade du ju inte haft något att gnälla över:roll: Citera
fucktard Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Heh, mina hemorrojder kan vara irriterande ibland. Knappast en tråd på ett forum. loooooooolife Citera
Recommended Posts