Metaddict Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Skulle inte du dega in på Betfair idag? Orka bara dega in på en ny sajt per dag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 hehe degade in på betfair med men väntar lite med liret där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Hur går liret för dig? Uppdatera mera FTW Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 hej dagboken, 2.5K$ back för månaden och ett vidrigt oflyt gör att jag börjar skriva här igen med start imorn, blir 3K händer om dagen igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 hej dagboken, 2.5K$ back för månaden och ett vidrigt oflyt gör att jag börjar skriva här igen med start imorn, blir 3K händer om dagen igen Äntligen din fisk!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Nu är grajnden igång. Har ett litet bet med punkrock denna gången med. Ska snitta 3K händer om dagen resten av månaden, siktar på en bra start med 5K händer idag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Dealt eller raked? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Dealt eller raked? dealt, skulle va lite för hårt annars Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bifffeno Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 alltså större fisk får man ju leta efter hur sluta sessionen på ep? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 alltså större fisk får man ju leta efter hur sluta sessionen på ep? trots jag gjorde 2 st riversuckouts så slutade jatg på +-0, bra jag är Hur gick det sj då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bifffeno Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 gick ok hehe de såg du väl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Nu är grajnden igång. Har ett litet bet med punkrock denna gången med. Ska snitta 3K händer om dagen resten av månaden, siktar på en bra start med 5K händer idag. LOL du kan verkligen inte gilla pengar alltså. Du har redan kört det där betet en gång och blivit toooooooooookkrossad ju FISK!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Nu är grajnden igång. Har ett litet bet med punkrock denna gången med. Ska snitta 3K händer om dagen resten av månaden, siktar på en bra start med 5K händer idag.Hur mkt pengar handlar det om denna gång? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 LOL du kan verkligen inte gilla pengar alltså. Du har redan kört det där betet en gång och blivit toooooooooookkrossad ju FISK!! vill du också lägga ett bet fisk? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Hur mkt pengar handlar det om denna gång? 200$ bara, mer sakens skull Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 vill du också lägga ett bet fisk? 200$ för mig med eller börjar det bli för dyrt för dig då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 200$ för mig med eller börjar det bli för dyrt för dig då? deal Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Detta är ju inget bra, nu har du ju större chans att klara betet, jag villa ha 3:1 ifall Meta ska ha bet också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Detta är ju inget bra, nu har du ju större chans att klara betet, jag villa ha 3:1 ifall Meta ska ha bet också. värsta jag nånsin hört kom in på msn då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Nån som vet hur man autoimportar prima i holdemmanager? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Nån som vet hur man autoimportar prima i holdemmanager? Varför kör du med holdemmanager? Det finns väl ingen HUD? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Nu är grajnden igång. Har ett litet bet med punkrock denna gången med. Ska snitta 3K händer om dagen resten av månaden, siktar på en bra start med 5K händer idag. 3k händer/dag i en månad låter jobbigt även om det är klart genomförbart. Har du nån slags plan? Hur många händer per session brukar du köra? Ska du spela varje dag? Hur många bord spelar du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Varför kör du med holdemmanager? Det finns väl ingen HUD? Finns en gratis HUD för FTP som inte behöver nått program för att funka utan den är sin egen databas typ, jag tror den ska funka på fler siter, ska testas, skriver här isåfall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 3k händer/dag i en månad låter jobbigt även om det är klart genomförbart. Har du nån slags plan? Hur många händer per session brukar du köra? Ska du spela varje dag? Hur många bord spelar du? är inte så jobbigt faktiskt bara man har lite vilja Brukar spela 7 bord = 700 händer per timma, spelar varje session 1K händer och minst då 3 sessioner om dagen. Helst varje dag men ska försöka spela 4K händer dem dagarna när jag spelar så jag kan softa nån dag ibland. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 är inte så jobbigt faktiskt bara man har lite vilja Brukar spela 7 bord = 700 händer per timma, spelar varje session 1K händer och minst då 3 sessioner om dagen. Helst varje dag men ska försöka spela 4K händer dem dagarna när jag spelar så jag kan softa nån dag ibland. Det där med olika sessioner på en dag måste jag bli bättre på, när jag spelar 3k händer brukar jag ta dom i rad, eventuellt med 5 minuters paus nånstans i mitten:roll: . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts