Kwejk Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 NETELLER has placed a temporary hold on your account to protect your personal information and requires a phone contact with you to verify your identity. Please call NETELLER at 00 800 7767 6343 and press 0 then option 1, or email support@neteller.com. We apologize for any inconvenience. -------- Detta hände samma natt som jag gjort ett uttag till min Bank på $5000. Det löser sig säkert snabbt. Lite störande när jag har mycket pengar kvar på kontot. Uttaget gick igenom men kontot är tillfälligt låst. och veckan innan tog jag ut $4000 utan problem. Citera
morango Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Jag fick samma meddelande när jag försökte att logga in på neteller för någon vecka sedan. Jag mailade supporten och de öppnade kontot igen. Citera
Kwejk Postad 22 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2007 Jag fick samma meddelande när jag försökte att logga in på neteller för någon vecka sedan. Jag mailade supporten och de öppnade kontot igen. ah, då behöver jag inte vara så orolig Citera
Hertigen Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 ah, då behöver jag inte vara så orolig Neteller har stängt mitt konto 2 ggr utan någon anledning. De har låst upp kontot så fort jag ringt dem så du behöver nog inte vara orolig. Citera
Kwejk Postad 22 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2007 Neteller har stängt mitt konto 2 ggr utan någon anledning. De har låst upp kontot så fort jag ringt dem så du behöver nog inte vara orolig. yes det fixades snabbt med ett telefonsamtal Citera
Kwejk Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2007 Skulle testa ta ut lite cash idag igen ($3k), nu när de öppnat kontot igen. Direkt efter banköverföringen stänges mitt konto igen!!! detta gör mig något så grymt förbannad. Dom ska få verbalt stryk imorgon! ska detta ske varje gång jag tar ut pengar framöver?!! Citera
Kollikock Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Kan det på något vis vara så att du loggar in från nåt konstigt IP-nummer? Om man reggar från Sverige och sen helt plötsligt loggar in från ett annat land så låser dom kontot. Det hände mig på ett gammalt jobb där tyska moderkontoret ville övervaka all internettrafik så ALLT gick via en server i Tyskland vilket fick NETeller att låsa mitt konto. Jag vet inte om dom kör ännu snävare IP-serier nu för tiden så att de kanske t o m reagerar på inloggning från "fel" stad eller "fel" ISP. Ring dom igen och försök göra uttaget via tfn. Citera
Recommended Posts