Gå till innehåll

Everest+Moneybookers = strul?


eyetoy2

Recommended Posts

Nu verkar Everest ha inaktiverat deposits ifrån Moneybookers. Knappen är borta.

 

När jag igår gjorde en deposit ifrån mitt Moneybookers-konto, så drogs pengarna därifrån men dök inte upp på Everest. Jag fick bara ett kort felmeddelande istället, men det är inte lika kul som pengar:

We could not process your transaction because:

Alert!

Network problems are preventing us from receiving confirmation of the transaction you requested at this time. Please note: It may take up to 24 hours for the funds to appear in your Player Account. To help us expedite the transfer, please obtain your Moneybookers transaction reference number and provide it to Player Support.

 

Nu är det 24 timmar senare. Jag skickade nästan omedelbart Moneybookers transaktions-ID till Everest, och fick efter fyra timmar svaret:

Dear Player,

 

Thank you for your inquiry.

Please stand by so we may investigate this issue with your Moneybooker

purchase. We will contact you as

soon as the issue is resolved.

 

Nu verkar de även ha inatkiverat Moneybookers-alternativet helt och hållet. Finns det någon ifrån Everest här som kan berätta vad som pågår? Det är inte roligt att pengar ($300) bara försvinner..... jag råder er att undvika moneybookers till vidare info dykt upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Moneybookers har tyvärr tillfälligt tagits bort från betalningssätten på grund av tekniska problem. Spelare kommer åter kunna använda sig av detta betalningssätt när problemen åtgärdats, vilket högst borde ta ett par dagar.

 

Vi arbetar för tillfället med att rätta till alla in- och utbetalningar som gjorts med Moneybookers. Kontakta gärna spelarsupporten för frågor om specifika in- och utbetalningar.

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...