Gå till innehåll

Vilken sajt för SH LIMIT?


ayecappy

Recommended Posts

Tjenare!

Tänkte börja spela igen efter ett längre uppehåll. Spelade shorthanded LIMIT innan och det är det jag tycker är roligast.

 

Någon som vet vilka sajter som har bäst action(tillräckligt med bord för att 4-borda dygnet runt utan överdrivet med väntetid)

för stakes mellan $0.5/$1 till $3/$6?

 

Vill gärna kunna köra PT+pokerace

vill gärna ha låg rake (eller bananincitament men sånt tar vi inte här)

vill gärn ha bord som man kan resajsa(eller miniview).

 

Finns det något för mig?

Hur ser det ut med dessa krav på pokerstars/full tilt/ub ?

 

Kram! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FT har en fin first deposit bonus som är värd att kolla upp.

 

FT och stars har resajsningsbara bord. Raken är väl standard på båda misstänker jag, men har inte kollat upp saken direkt.

 

Övriga frågor lämnar jag upp till andra, och slänger in en fråga om spelarkvalitet också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FT har en fin first deposit bonus som är värd att kolla upp.

 

FT och stars har resajsningsbara bord. Raken är väl standard på båda misstänker jag, men har inte kollat upp saken direkt.

 

Övriga frågor lämnar jag upp till andra, och slänger in en fråga om spelarkvalitet också.

 

Tacktack! Jag laddade ner Stars klient och den har fått ett rejält ansiktslyft sen jag spelade sist, verkar minst sagt ruskigt bra.

Min fråga är, fungerar pokerace hud smidigt när man ändrar storlek på borden eller är det buggigt på något sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tacktack! Jag laddade ner Stars klient och den har fått ett rejält ansiktslyft sen jag spelade sist, verkar minst sagt ruskigt bra.

Min fråga är, fungerar pokerace hud smidigt när man ändrar storlek på borden eller är det buggigt på något sätt?

 

Tror inte det ska vara några problem. På FT har det varit lite krångligt, men med senaste versionen (eventuellt t.o.m. senaste BETA-versionen) så funkar det fint.

 

BTW, på stars rekommenderar jag att du byter till Simple-skinnet, så slipper du alla störande detaljer i designen. PA Hud funkar ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...