stackbrat Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 EDIT *tagit bort HH* Shahin visade vart skåpet skulle stå på msn så jag behöver inte posta den Var ganska raka besked. Jag floatade ur position med en sårbar hand mot en snubbe jag "visste" bluffade för att trycka bort han på turn. FPS deluxe. Citera
Zyr Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Shahin visade vart skåpet skulle stå på msn så jag behöver inte posta den Var ganska raka besked. posta så jag får se om jag är lika duktig som Shahin Citera
davelin Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 det här måste vi väl ändå utse till årets bästa tråd? jag röstar för iaf Citera
gazzaflush Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 haha jag fattar inte vad poängen var med den här tråden? Citera
escobar Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Kom igen stackbrat, vi vill ju faktiskt se hur dåligt du spela?? Citera
Supertequila Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 bla bla bla bla bla, Super "om jag inte skriver nåt dör jag" Tequila. Verkar som sjukdomen spridit sig. Citera
Appel Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Kan ju faktiskt vara så enkelt att han skrev in HH och sen fick svaret direkt på msn, och då kände att det var onödigt med flera kommentarer. Jag röstar nog för att: Ursprungligen postat av stackbrat Visa inläggbla bla bla bla bla, Super "om jag inte skriver nåt dör jag" Tequila. fortfarande håller pokalen för "onödigt" inlägg Citera
Recommended Posts