Gå till innehåll

Nerosen - Tilt

Nerosen

Recommended Posts

Satt å specca polarn ett tag på 50-100 på svs. Fick sug efter lite KR så langa in 1k satt mig på 5-10. Uppe i 2.4k och jag har redan haft en liten tilt period mot en syngalen fisk. Tog han till slut med KK vs J7 höjing preflop, syn...flop J74 all in...turn 4 :D

Klonkade till den här..

http://www.goldensandspokerfestival.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fixade mig precis en "slav". Brosan som är 14 år gillar att "singla slant". Vi kör ofta sten, sax, påse om ngt lite, typ 20 kr. Nu ville han dock köra högre. Vi körde bäst till 3 matcher med 50 kr som start och sedan kört vi kvitt eller dubbelt. Ofta har han ingen chans då vi har kört så mkt och jag läst sönder honom. 80% av gångerna tar han alltid påse i 1:a rundan. Och efter det blir det ofta en transportsträcka till slutet. Han blev skyldig 600 innan han inte våga mer. Gav han väalet att paya 600kr vilket är mkt för han eller slavgöra under mig i en vecka. Han valde att slavgöra under mig en hel vecka :mrgreen:

Hittills inga svåra grejer, hämta multi, sätta på datorn osv. Men ska hitta på ngt riktigt smaskigt. Tror jag ska snagga honom. Det skulle behövas. Han heter Patrik men tror fan jag snart börjar kalla honom Patricia. Så långt hår. Det måste bara av.

Iaf poker har jag knappt lirat sen mtt vinsten. Ska försöka lira in dom sista 1k vipen på martinspoker så jag blir klar med det bara. Ska dock iväg till Arlanda sen. Hämta syrran som vart i magaluf.

Nu blev jag hungrig.

PUTTE jag vill ha käk!!.......:D

Länk till kommentar

Hehehe han hade inget å göra så han tjata hela tiden. Tills slut kunde inte mitt pyske stå emot hans "Du e feg, du vet jag är bättre än dig sopa". Tvungen att ta ner han på jorden. Annars brukar det inte varaså mkt pengar, oftast kanske 50 kr som max :)

Länk till kommentar

Knappt lirat ngt idag heller, försökte mig på lite cg men tiltade fort som fan då varenda kotet synade ner mina bluffar. 50E- där.

Annars har det bara blivit 2 st mtt. 4.5k double freez på expekt 20 kvar där nu av 208, ligger mitt.

Sedan spelar jag aruba sateliten på ultimatebet nu. Fick bra start på en gång och halvdubbla första rundan med att slå ut en fisk med AT vs A7 all in efter flop A104 :)

Länk till kommentar

215$ inköp. Vet inte riktigt hur jag ska förklara spelet. Men vad i helvet gör dom och hur fan i helvete kan pokergudarna som vanligt ge fisken riverkorten.

Hand #44437993-39 at Sat930pmA07-001 (No Limit tournament Hold'em)

Started at 14/Jul/07 22:19:49

Nerosen is at seat 0 with 3795.

ctpcindy is at seat 1 with 3025.

jeffbeesdat is at seat 2 with 4065.

dendog2 is at seat 3 with 2560.

switzie50 is at seat 4 with 3015.

MrWiggley is at seat 5 with 1860.

BigDoc is at seat 6 with 1630.

CapNShades is at seat 7 with 3240.

flash237 is at seat 8 with 1910.

CheersMate is at seat 9 with 2400.

The button is at seat 9.

Nerosen posts the small blind of 20.

ctpcindy posts the big blind of 40.

Nerosen: :Ah::Ad:

ctpcindy: -- --

jeffbeesdat: -- --

dendog2: -- --

switzie50: -- --

MrWiggley: -- --

BigDoc: -- --

CapNShades: -- --

flash237: -- --

CheersMate: -- --

Pre-flop:

jeffbeesdat folds. dendog2 folds. switzie50 calls.

MrWiggley folds. BigDoc folds. CapNShades folds.

flash237 folds. CheersMate folds. Nerosen raises to

160. ctpcindy calls. switzie50 calls.

Flop (board: :2c::8d::Jc:):

Nerosen bets 340. ctpcindy calls. switzie50 calls.

Turn (board: :2c::8d::Jc::6d:):

Nerosen bets 1140. ctpcindy raises to 2280.

switzie50 calls. Nerosen goes all-in for 3295.

ctpcindy goes all-in for 2525. switzie50 goes all-in

for 2515. Nerosen is returned 770 (uncalled).

Tournament all-in showdown -- players show:

Nerosen shows :Ah::Ad:.

ctpcindy shows :Js::Qc:.

switzie50 shows :Kc::8c:.

River (board: :2c::8d::Jc::6d::6c:):

(no action in this round)

Showdown:

Nerosen has :Ah::Ad::Jc::6d::6c:: two pair, aces and sixes.

ctpcindy has :Js::Qc::Jc::6d::6c:: two pair, jacks and sixes.

switzie50 has :Kc::8c::2c::Jc::6c:: flush, king high.

Länk till kommentar

Så sitter här å lanar med 3 polare. Kört 300k på PP, 100k på expekt och aruba 100$ satelit.

Fortfarnde kvar i 100k men åkt i dom andra. Utfiskad såklart. I aruba har jag 99 synar raise preflop med 4 andra.flop 945 killen betar 130 i 500pot (båda vi sitter med 5k)jag smackar upp den till 900, syn. ...turn 6 jag betar pot, syn..river 3 och nu e det 3 klöver på bordet han går all in för dom siat 300 ,, syn...han viker upp J2 klöver färg..Jippii!!

I 300k kom jag snabbt uppp till 13k men körde sen in i AA. Tilta lite och 2 rundor senare ställer jag från BB efter att knappen limpat. Vad kan han ha liksom. Så ställer med K9 ..han blixtsynar med AQ..suck

Kvar i 100k iaf och ska nu fan gå långt. Har några riktigt kassa på bordet som spelar det mesta. Ska försöka komma upp mot dom.

Länk till kommentar

Aldrig ngnsin varit så tiltad som nu. Har den sensate timman spelat med insställning, beta pre med any 2, CB med any 2 efter random flop och hoppas nätverket gynnar dig eftersom du bidrar till mig rake. Hittills den timan +-0. Före de då jag lira bra -200€. Har 450€ kvar och det räcker ju. Ska bara spela i de sista vipen nu. Senn byter jag sida fortare än kvickt. Och efert det ska jag sätta upp lite regler för mig sj. 900 vip kvar att spela in lär ta några timmar. Tilt!

Länk till kommentar

Så jag har nått målet 10k vippoäng på martinspoker. Totalt 37k händer lirade och med rakebacken på 4-500 ungefär 300€ +. Riktigt dåligt.

Och eftersom målet med denna dagbok är fyllt och jag aldrig mer tänker ha å göra med martinspoker (förrutom EPT ligan) så startar jag en ny dagbok. Den kommer bli mer mtt aktig. cya.

Länk till kommentar