Gå till innehåll

Nerosen - Tilt


Nerosen

Recommended Posts

Har pokerlanat inatt och är helt förstörd nu. Druckit så jävla mkt kaffe att jag inte kan somna och jag typ skakar. Pokernatten gick +-0 satt den känns helt värelös. Kasst. Vill spela men tror inte det är ngn bra ide i mitt tillstånd, så ska nog se en film.

Såg die hard 4 häromdagen och den var grymt jävla bra. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har precis ertappat killen som lurade mig på 2k$ med att försöka lura fjonkan här på forumet. Hockeypulvret nickar han och har startat den otroliga dagboken "Skotta till 10k$" Föga troligt och ju mer jag läste den hitta jag fler likheter med killen som lura mig.

 

Tog kontakt med fjonkan efter att ha få sett hockeypulvret hade ett nick som gick XXXXRI. Det gjorde mig misstänksam eftersom killen som lurade mig gillar att avsluta sina nick med RI, och efter att ha snackat med fjonkan ett tag, jämfört alla likheter. Kom vi fram till att det var samma kille.

 

Han har t.o.m 2 st olika msn och han har använt mitt namn, joakim när han snackat med fjonkan. Ngt var ju uppenbart fel och det är så skönt att ha ertappat han med brallorna nere innan han lura av fjonkan ännu mer pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis ertappat killen som lurade mig på 2k$ med att försöka lura fjonkan här på forumet. Hockeypulvret nickar han och har startat den otroliga dagboken "Skotta till 10k$" Föga troligt och ju mer jag läste den hitta jag fler likheter med killen som lura mig.

 

Tog kontakt med fjonkan efter att ha få sett hockeypulvret hade ett nick som gick XXXXRI. Det gjorde mig misstänksam eftersom killen som lurade mig gillar att avsluta sina nick med RI, och efter att ha snackat med fjonkan ett tag, jämfört alla likheter. Kom vi fram till att det var samma kille.

 

Han har t.o.m 2 st olika msn och han har använt mitt namn, joakim när han snackat med fjonkan. Ngt var ju uppenbart fel och det är så skönt att ha ertappat han med brallorna nere innan han lura av fjonkan ännu mer pengar.

 

good job dude!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis ertappat killen som lurade mig på 2k$ med att försöka lura fjonkan här på forumet. Hockeypulvret nickar han och har startat den otroliga dagboken "Skotta till 10k$" Föga troligt och ju mer jag läste den hitta jag fler likheter med killen som lura mig.

 

Tog kontakt med fjonkan efter att ha få sett hockeypulvret hade ett nick som gick XXXXRI. Det gjorde mig misstänksam eftersom killen som lurade mig gillar att avsluta sina nick med RI, och efter att ha snackat med fjonkan ett tag, jämfört alla likheter. Kom vi fram till att det var samma kille.

 

Han har t.o.m 2 st olika msn och han har använt mitt namn, joakim när han snackat med fjonkan. Ngt var ju uppenbart fel och det är så skönt att ha ertappat han med brallorna nere innan han lura av fjonkan ännu mer pengar.

 

N1 M8!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis ertappat killen som lurade mig på 2k$ med att försöka lura fjonkan här på forumet. Hockeypulvret nickar han och har startat den otroliga dagboken "Skotta till 10k$" Föga troligt och ju mer jag läste den hitta jag fler likheter med killen som lura mig.

 

Tog kontakt med fjonkan efter att ha få sett hockeypulvret hade ett nick som gick XXXXRI. Det gjorde mig misstänksam eftersom killen som lurade mig gillar att avsluta sina nick med RI, och efter att ha snackat med fjonkan ett tag, jämfört alla likheter. Kom vi fram till att det var samma kille.

 

Han har t.o.m 2 st olika msn och han har använt mitt namn, joakim när han snackat med fjonkan. Ngt var ju uppenbart fel och det är så skönt att ha ertappat han med brallorna nere innan han lura av fjonkan ännu mer pengar.

 

Grattis om man kan säga så... Hur kom du i kontakt med honom först? Har han varit pfare innan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur jag kom i kontakt med han...

 

Har sett han lira av och till på prima i 2 år. Vi har spelat mkt rounders mot varandra och jag hade sett han lira cashgame högt upp. Satt sedan på finalbord i 15k med 5 kvar. Han och jag var 2 av de 5. Han bad om msn och vi börja snacka. Han var världens schysstaste killen. Trevlig som bara fan. Och eftersom jag har sett han lira så högt och så länge på prima trodde jag han var tätt. Dfr låna jag till. Det och han hans lögner om aktier, highstakesspelare och hur han left på poker i 3 år gjorde att jag låna ut till han. :(

 

Och han har ju uppenbarligen vart pfare tidigare. Hockeypulvret har vart reggad sen aug 2006 om jag inte såg fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur jag kom i kontakt med han...

 

Har sett han lira av och till på prima i 2 år. Vi har spelat mkt rounders mot varandra och jag hade sett han lira cashgame högt upp. Satt sedan på finalbord i 15k med 5 kvar. Han och jag var 2 av de 5. Han bad om msn och vi börja snacka. Han var världens schysstaste killen. Trevlig som bara fan. Och eftersom jag har sett han lira så högt och så länge på prima trodde jag han var tätt. Dfr låna jag till. Det och han hans lögner om aktier, highstakesspelare och hur han left på poker i 3 år gjorde att jag låna ut till han. :(

 

Och han har ju uppenbarligen vart pfare tidigare. Hockeypulvret har vart reggad sen aug 2006 om jag inte såg fel.

 

Helt sjuk historia, man blir fan mörkrädd! Hatar folk som inte vet vad som är mitt och ditt. Lider med dig, hoppas det känns bättre nu iaf :)

 

Btw slutat lira på prima? Såg dig spela hyffsat ofta på NL100 innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt sjuk historia, man blir fan mörkrädd! Hatar folk som inte vet vad som är mitt och ditt. Lider med dig, hoppas det känns bättre nu iaf :)

 

Btw slutat lira på prima? Såg dig spela hyffsat ofta på NL100 innan.

 

Håller på just nu på martinspoker. Lirar för deras experience life as a pro promotion. Har snart kvalat in till en EPT-liga där man kan vinna 3 EPTinköp, rubb å stubb. När jag är klar med den kanske jag kommer tillbaxs. Men just nu +ar jag jävligt bra också om man jämför martinspokers nl50 med primas nl100. Mkt mer kompetent motsånd på prima tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på just nu på martinspoker. Lirar för deras experience life as a pro promotion. Har snart kvalat in till en EPT-liga där man kan vinna 3 EPTinköp, rubb å stubb. När jag är klar med den kanske jag kommer tillbaxs. Men just nu +ar jag jävligt bra också om man jämför martinspokers nl50 med primas nl100. Mkt mer kompetent motsånd på prima tycker jag.

 

haha lite kul... jag gick över från B2B till prima och du vice versa :) Trivs utmärkt på prima faktiskt, dock tyckte jag b2b va skönt på många sett!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom just till fund med att jag behöver en ny regel för mitt spelande. Backar jag mer än 150€, 3 inköp, lägger jag ner cashgame spelandet för dagen och koncentrerar mig istället på mtt.

 

Spelat 1 timma idag och är back 250€. Alla weaktighta spelar har plötsligt blivit cs och sätter sina färger och stegar på löpandeband vs mina skräpkort. 2 senaste inköp gick med...

96 höjer pre, 1 syn, flop 663, han har 63.

sedan 1 min efter 33, höjer pre, 1 syn, flop 345 all in vs 76

 

Dock sätts regeln i verket imorgon. Kan ju inte lägga av att lira med detta -. Det är ju för dåligt. 80€ back till som max sätter jag sedan lägger jag av för dagen med cg å lirar mtt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var precis iväg med brosan till hemköp. En av få saker som hängt med från bardomsbenen vad gäller övernaturliga, vidskepliga grejer är att man inte trappar på A-brunnar, fanns ju även inte döda spindlar och så vidare, men dena är den enda som fortfarande hänger kvar.

 

Vi cyklar den korta 5 minutersstäckan och jag ser 3 st A-brunnar på vägen. Säger till han att inte köra över dom, dfr det betyder otur osv. Halvt allvar, halvt skämt. Självklart sicksackar han som en galning för att på bästa möjliga vis köra över allaihopa. Jag säger det där var inte bra, men han bara ler. 2 sekunder senare gör hans cykel ett hack. Foten åker ner i backen mellan pedalen och väg. Han fastar, skrapar upp hälen och åker i backen. A-brunnarna har talat. Man gör rätt som är vidskeplig, helt klart. Se upp för A-brunnar!:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkte också precis i den, som i allt annat. Blev riktigt osugen och tiltad så drog bara allin i allt å alla. AQ vs AK i 17k pot i 3k.

 

Får se har några stora turrar kvar för kvällen 20k, 20k och en 80$ satelit till ngn pokerturre i england. Sedan blir det säkert lite CG också, mer sugen på det för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vann precis expekt's satelit till ngn liveturre i England, 30k£ i prispot tror jag det var gtd. Riktigt nice.

 

237 med, 7 fick platser. Finalbordet var en riktig jävla nerpervs. Dock vete fan vad vissa gjorde. Hehe skitsamma. Vann iaf, hotell, resa, buyin.

 

Hade en all in på FT, K8 vs 69. Var short och tvungen å göra ngt. Killen till min vänster var sit out. En lös kille försökte hela tiden sno den. Satte till slut emot. BB va 4k. han minraisa, jag klev med totalt 25k. Han hade 49k stack och tycker nästan han kan hitta folda, men men bad till gud inga av hans out skulle komma och det funka. :D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!! Kan man inte få pengarna om man vill?

 

Skulle inte spela ngn rol om man kunde. Vann MC-paket i mars var på att sälja paket för 50k sek. Men blev till slut inget i sista sekunden vilket jag är jävligt glad över dfr det var jävligt roligt där. Pengar finns alltid att skaffa. Men jag tar hellre en upplevelse :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...