skogis_72 Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 En kanske optimistisk fråga, men ändå.... Om man nu skulle klonka in sig i pengarna i Main Event, hur får man prispengarna? Kan man få dem insatta på sitt VISA-kort, eller är det check som gäller, eller vad? Har ju ingen lust att få ex-vis 200k i cash, om man skulle gå riktigt långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kwejk Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 läs på WSOP's hemsida. De har en FAQ som tar upp bla vinster. http://www.worldseriesofpoker.com/docs/doc_591_78.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogis_72 Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 läs på WSOP's hemsida. De har en FAQ som tar upp bla vinster.http://www.worldseriesofpoker.com/docs/doc_591_78.pdf Jo, jag har läst det där. Men jag ser inget där om HUR vinsterna betalas ut. Det står ju bara en massa om Tax Identification Number och sånt, inget om i vilken form pengarna lämnas över, så att säga. Vad är förresten ett "Partnership form", som de gaggar om i FAQ:en? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Du kan få pengarna överförda till ditt bankkonto genom en wire transfer från Rio. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogis_72 Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Du kan få pengarna överförda till ditt bankkonto genom en wire transfer från Rio. Kanon! Tack. Bara att se till att ta med IBAN och sånt då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
and217 Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Kanon! Tack.Bara att se till att ta med IBAN och sånt då.... Glömm inte att vinna bara.. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Glömm inte att vinna bara.. ! AHA. Det är DÄR jag spricker i mitt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogis_72 Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Glömm inte att vinna bara.. ! Det betecknar jag som den enkla biten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts