skummamannen Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Någon som vet om det är några siter som fortfarande kör kval? Citera
LuckyStar5.1 Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Någon som vet om det är några siter som fortfarande kör kval? Du har väntat med att skriva inlägg ser jag ....första inlägget och varit medlemm i över 1 år?!?! sry men jag har inget svar på frågan... Citera
skummamannen Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2007 Du har väntat med att skriva inlägg ser jag ....första inlägget och varit medlemm i över 1 år?!?! sry men jag har inget svar på frågan... Jag har varit en ständig railbird på forumet Citera
gdaily Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 PokerHost har ett kval sent i kväll (läs i natt) Citera
pop1 Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Gutshot.com kör sattar fortfarande. Den ligger under TVborden på multitable. THE LAST CHANCE QUALIFYING SALOON FOR THE TEAM GUTSHOT WSOP 07 GIVEAWAY IF YOU WANT TO BE IN WITH A CHANCE OF BRINGING HOME $10,000,000 FROM VEGAS THIS YEAR 9 GUARANTEED CHANCES TO QUALIFY THIS WEEKEND WITH 10 VIP’S Monday – 4pm – 6pm – 8pm – 10pm – Midnight Tuesday – 2am – 4am - 4pm 9 WSOP 07 MAIN EVENT PACKAGES GUARANTEED INCLUDING TICKETS, TRAVEL, ACCOMODATION AND HOSPITALITY Gutshot - Probably the best WSOP Coverage in the World Citera
Recommended Posts