Gå till innehåll

Bonusfråga!


Black_Jim

Recommended Posts

Hej!

Jag lirar just nu FTP:s $500 bonus. Där står att för varje $20 man clearar så förs pengarna över till realmoney-kontot. Nu är det så att jag har clearat $20 x 3 = $60. Men den summa som finns på mitt realmoney-konto är samma som den summa jag enl. PT har vunnit sen jag började på FTP, sånär som på $2.45. Borde det då inte finnas typ $60 till där? eller har jag missat nått nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#2: Jag har version: 2.16.03d, tror de är rätt va? PO2 visar samma summa, och samma antal händer -1, btw...

 

#3: Jag har fått upp dialogföntren, alla 3 gångerna, lirar enbart cash.

 

Jag tror också att den ska betalas ut direkt, har för mej att jag såg att första $20 kom in, men får det alltså inte att stämma nu. Om vi antar att pengarna har kommit in, har vi några förslag vad som kan orsaka detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#2: Jag har version: 2.16.03d, tror de är rätt va? PO2 visar samma summa, och samma antal händer -1, btw...

 

#3: Jag har fått upp dialogföntren, alla 3 gångerna, lirar enbart cash.

 

Jag tror också att den ska betalas ut direkt, har för mej att jag såg att första $20 kom in, men får det alltså inte att stämma nu. Om vi antar att pengarna har kommit in, har vi några förslag vad som kan orsaka detta?

Du bör få 20$ för var 333.33'e fulltiltpoäng om jag inte minns fel. Du kan sålunda kolla hur många poäng du har.

 

Det skulle också kunna vara så att erbjudandet passerat slutdatum vilket du kan se i ditt bonus account.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#9 och #10: Jag har strax över 1000 points så det stämmer ju, och den är giltig i 3 månader, och har inte gått ut.

 

Man clearar $20 i taget.

 

Detta kanske mer är en fråga för PT/PO-trådarna?

 

Känns som att svaret finns framför näsan på en men jag kan inte komma på vad som inte stämmer... Hjälp mej nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#2: Jag har version: 2.16.03d, tror de är rätt va? PO2 visar samma summa, och samma antal händer -1, btw...

 

#3: Jag har fått upp dialogföntren, alla 3 gångerna, lirar enbart cash.

 

Jag tror också att den ska betalas ut direkt, har för mej att jag såg att första $20 kom in, men får det alltså inte att stämma nu. Om vi antar att pengarna har kommit in, har vi några förslag vad som kan orsaka detta?

 

Hm, låter lite konstigt. Jag spelar lite på ftp nu, och clearar av bonusen, funkar utmärkt.

 

Kan ju fortfarande vara så att du saknar händer i PT, eller att du köpt in dig i turneringar och "glömt" bort det / inte fått in dessa utgifter i PT. Har tyvärr inga direkta ideer, verkar väldigt osannolikt att du inte fått ut den delen av bonusen du clearat ...

 

Ideer som går alldeles utmärkt att ignorera:

Gå igenom alla HHs, kolla efter turnerings HHs (importera in dem igen i en ny db, titta om du får några felmedelanden etc)

Fundera på om du stängt ner bord när du insett att du förlorat stora potter (vet inte hur FTP klienten funkar här, om man inte får HH isf - förr i tiden var man ju tvungen att börja på en ny hand för att den förra skulle gå att importera)

 

*konfunderad*

Gå igenom alla händer igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, låter lite konstigt. Jag spelar lite på ftp nu, och clearar av bonusen, funkar utmärkt.

 

Kan ju fortfarande vara så att du saknar händer i PT, eller att du köpt in dig i turneringar och "glömt" bort det / inte fått in dessa utgifter i PT. Har tyvärr inga direkta ideer, verkar väldigt osannolikt att du inte fått ut den delen av bonusen du clearat ...

 

Ideer som går alldeles utmärkt att ignorera:

Gå igenom alla HHs, kolla efter turnerings HHs (importera in dem igen i en ny db, titta om du får några felmedelanden etc)

Fundera på om du stängt ner bord när du insett att du förlorat stora potter (vet inte hur FTP klienten funkar här, om man inte får HH isf - förr i tiden var man ju tvungen att börja på en ny hand för att den förra skulle gå att importera)

 

*konfunderad*

Gå igenom alla händer igen

 

Nej, jag har inte lirat en turnering på över ett år tror jag :-)

 

Och jag tror säkert att jag har fått ut bonusen, men vill ändå såklart veta vad som spökar, borde vara några händer som saknas iaf då... Får väl leta dem ikväll...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...