Gå till innehåll

Svensexa utan strippor.. Vad göra?


minucci

Recommended Posts

Sitter och försöker få ihop en svensexa för min barndomsvän men det går inte direkt lysande. Har surfat runt och hittat en del saker som låter ball och även läst dom tips som Jennez fick inför en annan svensexa.

 

Till saken hör att strippor är helt uteslutet. Den blivande frun skulle bli rasande och eftersom det inte är sååå viktigt för brudgummen så respekterar vi det och struntar i det.

 

Brudgummen är en gammal stridspitt så paintball känns rätt givet. Frågan är bara hur vi ska fylla resten av dagen.

 

Kom igen nu.. Massor med tips vill jag ha.. :-D

 

Edit: Kommer röra oss i Hbg-Malmö trakterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha.. inte för att jag vet vem det är men det lät brutalt.

 

 

Svensexan kommer vara nere i Helsingborg-Malmö trakten.

 

Roger är Eurosports duktige boxningskommentator (gått i den berömda Bengt Grive skolan). Han har vunnit mest sm-guld genom tiderna (10 st!) och gick hela 300 matcher som amatör. Han började aldrig med proffsboxning, men det var tänkt att sista fighten skulle bli en uppmärksammad proffsdebut mot Armand Krajnc. En supertrevlig kille som jag träffat på stora "svensk-galor" och jag har varit med på en svensexa med boxning mot Roger. Mycket lyckat! Gå in på rogerpettersson.com för info. Tror iofs att det bara är Stockholm som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker ni ska låta honom bära ett lösskägg hela dagen.

Det ska ni ha tillverkat själva.

Han kommer tycka lösskägget luktar lite konstigt och ser ful ut men antagligen inte bry sig mer om det..... det är ju svensexa...

Sen har han skägget på sig hela långa dagen....

Kvällen avslutas med bastu- där kommer han antagligen notera alla era rakade könsorgan.

Det är av det håret ni tillverkat det där fula skägget han kutat omkring med hela dagen:-D :-D :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker ni ska låta honom bära ett lösskägg hela dagen.

Det ska ni ha tillverkat själva.

Han kommer tycka lösskägget luktar lite konstigt och ser ful ut men antagligen inte bry sig mer om det..... det är ju svensexa...

Sen har han skägget på sig hela långa dagen....

Kvällen avslutas med bastu- där kommer han antagligen notera alla era rakade könsorgan.

Det är av det håret ni tillverkat det där fula skägget han kutat omkring med hela dagen:-D :-D :-D

 

hahahahaha klockrent. :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips:

 

Storma in hos honom en tidig morgon (ca kl 7) en vardag och börja tala om att det är dags för svensexa. Ge honom en 7-8 snapps att starta dagen med. Sen säger ni åt honom att hoppa in i duschen så att gänget kommer iväg nån gång.

 

När han kommer ut så har ni alla dragit och bara lämnat en lapp: "Falskt alarm. Ha en bra dag på jobbet!". :lol:

 

Sen vad ni gör på den "riktiga" svensexan nån dag efteråt kvittar ju....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips:

 

Storma in hos honom en tidig morgon (ca kl 7) en vardag och börja tala om att det är dags för svensexa. Ge honom en 7-8 snapps att starta dagen med. Sen säger ni åt honom att hoppa in i duschen så att gänget kommer iväg nån gång.

 

När han kommer ut så har ni alla dragit och bara lämnat en lapp: "Falskt alarm. Ha en bra dag på jobbet!". :lol:

 

Sen vad ni gör på den "riktiga" svensexan nån dag efteråt kvittar ju....

 

haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips:

 

Storma in hos honom en tidig morgon (ca kl 7) en vardag och börja tala om att det är dags för svensexa. Ge honom en 7-8 snapps att starta dagen med. Sen säger ni åt honom att hoppa in i duschen så att gänget kommer iväg nån gång.

 

När han kommer ut så har ni alla dragit och bara lämnat en lapp: "Falskt alarm. Ha en bra dag på jobbet!". :lol:

 

Sen vad ni gör på den "riktiga" svensexan nån dag efteråt kvittar ju....

 

Hahahaha.. best ever.!

 

Den måste vi fan köra..:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla gökboet http://www.gokboet.se/

 

Paintball, de har två banor en vid deras huvudcenter vid GP-Huset (citymiljö) samt en borta vid kärra(skogsmiljö), sen har de en annat smått och gott.

 

Beror helt och hållet på hur mycket folk vill betala, sen tillkommer ju utstyrslar mat sprit mm...

 

Fallskärmshoppning kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick 2 svensexor :D kanske for att jag e så snäll eller så var mina kompisar bara för utspridda för att kunna samlas :)

 

hursomhelst, ena S6an spelade vi poker i privat rum p cosmo, miniturneringar, sen käkades d.. på den andra S6an blev d laserdoom o 5kamp, sjukt kul... vem vill inte se sina kompisar i en fatsuit (sumo) o sen brottas med han... mkt manligt :D sen basta vi o dom hade gjort en fråge lista m pinsamma frågor jag fick svara på (mkt om sex) o dom hade dessutom frågat min tjej en del frågor inann... vissa hade m 6 o göra andra va typ såna hur väl man känner sin partner frågor o så skulle jag svara va jag trodde hon hade svarat o så... sen åt vi gott

 

generellt tips: man har roligare om man inte är stupfull o det går inte ut på att genera den blivande så mkt som möjligt.... visst en ful mössa e ok men att springa runt i ballerinakjol o bar överkropp p stan o krama snygga tjejer för en krona känns lixom lite fjortis..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade nyss svensexa och några av grejerna kanske är ok av dessa.

 

Brottarträning/sparring, där brudgummen blir kastad hejvilt och garanterat kommer bli öm och mör inför kvällen.

 

Sitta på full buss med stereo i en låst väska, efter nån minut ska porrfilmsljud tjuta ut ur högtalarna, detta görs ensamt och nån längre fram i bussen filmar diskret. OBS brudgummen ska vara spik nykter.

 

Brudgummen släpps naken ur en bil på befolkad plats och ska orientera fram sina kläder.

 

MANLIG strippshow

 

Samt alla klassiska som alla äventyrsgårdar som finns. Här uppe i borås finns ett bra gäng borde även finnas hos dig. Typ gocart, traktor-race, fyrhjulingar i terräng, lerduveskytte och allt möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Tips:

 

Storma in hos honom en tidig morgon (ca kl 7) en vardag och börja tala om att det är dags för svensexa. Ge honom en 7-8 snapps att starta dagen med. Sen säger ni åt honom att hoppa in i duschen så att gänget kommer iväg nån gång.

 

När han kommer ut så har ni alla dragit och bara lämnat en lapp: "Falskt alarm. Ha en bra dag på jobbet!". :lol:

 

Sen vad ni gör på den "riktiga" svensexan nån dag efteråt kvittar ju....

 

HAHA, vi körde denna idag med en stackare som också hänger på PF!

Han sitter just nu i Kista Centrum onykter och äter frukost och förstår inte hur han ska kunna kliva in på sitt jobb utan att det stinker sprit!

 

Sjukt bra förslag! TACK!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...