cOP Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Okej, detta kommer inte bli helt enkelt att förklara. Såg ett gäng tavlor av liknande motiv i Thailand som jag blev lite fäst vid. Tyvärr hittade jag dom inte sista dagarna i Bangkok (letade inte direkt heller) och därför fick jag inte med mig några hem. Tavlorna är av serietidnings-karaktär. Antagligen från nån serie eller liknande jag inte har koll på. De föreställer oftast ett tjejansikte (ganska närgånget) och innehåller en pratbubbla. Målningen är pixlig där varannan pixel är svart eller hur man nu ska förklara det hela. Tavlor av denna karaktären finns i princip i alla gatustånd nere i Thailand så nån borde veta vad jag menar. Tacksam för alla tips. Citera
Ralph247 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Sjukt coola. Såg en skitsnygg där en tjej snackar i telefon och säger typ "Oh Jeff, I love you too but..." Citera
cOP Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2007 Fan va bra. Stort tack! Nån som vet var man kan köpa dessa tavlor? edit* Nevermind http://www.allposters.com edit2* allposters hade inte så mkt som det såg ut. Nån som vet någon annan sida? Citera
Recommended Posts