Gå till innehåll

PF.nu vs. 2+2


dr_kvist

Recommended Posts

Vad är bättre sämre med de olika forumen? Jag har varit inne och kikat en del på 2+2 och då oftast läst lite HHs i highstakesdelen. I övrigt tycker jag 2+2 verkar lite svårnavigerat eftersom det är så sjukt stort. Ska man orka engagera sig i att bli aktiv på 2+2?

 

Det jag framförallt är ute efter är teoretisk feed-back. Men folk kan ju lista vad dom vill ang vad som är bra.

 

EDIT: Kommentarer om andra forum är också mkt välkomna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2+2 har bättre humor, mer öppet för vad man får säga, bättre handanalyser, många fler highstakeslirare som postar etc etc.

 

Tex skriver sbrugby, grimstarrrr mfl väldigt frekvent.

 

Och vem garvar inte när dom drar igång sina jävla paintaments trådar? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fortfarande inte hittat nån bra funktion för att se vilka av de trådar som jag postat i som senast haft nån aktivitet (a la "mina inlägg" i gamla pf.nu eller "prenumerationer" i nuvarande version). Hur gör man? :oops:

 

Tycker det blir för många skräpposter på 2+2. Här också iofs, men här är det överblickbart. Monstertrådarna på 2+2 blir ju helt oläsliga.

 

Sen en jävla massa smörande för de mer respekterade postarna. Helt ok med en "Awsome post, Klyka" (yeah, that'll happen :roll:), men när de närmaste 10 posterna därefter har exakt samma innebörd, och det dyker upp ett par till per sida 3-4 sidor framåt i en diskussion när den respekterade postaren inte ens skrev originalposten, då blir det bara patetiskt och brusigt imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...