dr_kvist Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 Vad är bättre sämre med de olika forumen? Jag har varit inne och kikat en del på 2+2 och då oftast läst lite HHs i highstakesdelen. I övrigt tycker jag 2+2 verkar lite svårnavigerat eftersom det är så sjukt stort. Ska man orka engagera sig i att bli aktiv på 2+2? Det jag framförallt är ute efter är teoretisk feed-back. Men folk kan ju lista vad dom vill ang vad som är bra. EDIT: Kommentarer om andra forum är också mkt välkomna Citera
nils_anders Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 Vill man lära sig att spela så är 2 att föredra. Citera
jojje2k Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 2+2 är överlägset mot pf om man vill bli bra på poker. Citera
thefman Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 2+2 har bättre humor, mer öppet för vad man får säga, bättre handanalyser, många fler highstakeslirare som postar etc etc. Tex skriver sbrugby, grimstarrrr mfl väldigt frekvent. Och vem garvar inte när dom drar igång sina jävla paintaments trådar? Citera
dr_kvist Postad 17 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2007 är det inte sjukt svårt att navigera och få överblick på 2+2 när det är så stort? (givet att man inte spenderar timmar om dan) svårt att veta vilka som är vettiga på lågstakesdelen? Citera
Hap Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Det spelar inte så stor roll vilka som är duktiga och vilka som inte är det. Om du inte kan göra din egen analys och ifrågasätta det som skrivs kommer du ändå inte lära dig speciellt mycket. Citera
Klyka Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Har fortfarande inte hittat nån bra funktion för att se vilka av de trådar som jag postat i som senast haft nån aktivitet (a la "mina inlägg" i gamla pf.nu eller "prenumerationer" i nuvarande version). Hur gör man? Tycker det blir för många skräpposter på 2+2. Här också iofs, men här är det överblickbart. Monstertrådarna på 2+2 blir ju helt oläsliga. Sen en jävla massa smörande för de mer respekterade postarna. Helt ok med en "Awsome post, Klyka" (yeah, that'll happen ), men när de närmaste 10 posterna därefter har exakt samma innebörd, och det dyker upp ett par till per sida 3-4 sidor framåt i en diskussion när den respekterade postaren inte ens skrev originalposten, då blir det bara patetiskt och brusigt imo. Citera
baller Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 "show all" i like, varför inte här.. buhu Citera
Recommended Posts