Gå till innehåll

Låst konto


_Jeeppe_

Recommended Posts

Everest poker, som rubriken lyder så har dem låst mitt konto.

Ja har gett dem allt dem vill ha, så kräver dem ett kort på fram och

baksida av det andra kortet jag andvänt, men ja nötte och nötte,

för jag har bara andvänt mitt kort, så jag tjatade och så plinga det till

jag hade först beställt visa ung, trodde det fungerade i pokerkretsarna

men icke som icke ( då jag han testa det på everest ), så beställde jag riktigt visa lirat nu i 4 månader, låser dem mitt konto och kräver båda korten, men visa ung kortet är kasserat och borttaget för länge sedan(!), kortet blev ju aldrig ens andvänt på everest, för det gick inte till internetservice!

jag försöker förklara det, och så nu så skicka jag då in ett dokument som jag

hittade på min internetbank att beställning av visa ung kort. Allt jag kunde hitta....

 

everest poker representant, tyck till, För övrigt så påstod dem att jag

var i maskopi med någon, men det var tydligen bara en varning den diskussionen orkar ja inte ta upp för jag har inte fuskat, men att dem inte

det minsta ger med sig i mejlen utan, ahap men det får du fixa, men kortet är lixom inte andvänt på nått sätt egentligen bara ett par siffrer som är inskrivna..

 

 

aja.... tråkigt det kan bli ibland everestpoker, släpop efter lite i tyglara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte.

 

Du har reggat ett visa kort (men inte använt), som du har makulerat? Isf skicka in ett bevis på att du har makulerat det (jävligt jobbigt, be visa eller utförande bank om hjälp?).

 

Kan det vara olika adresser registrerade hos VISA på de två korten? Isf lär du ju få lösa problemet med det gamla kortet eller få hjälp av någon vänlig everest själ.

 

Lycka till

 

PS Om de tycker att de har skäl att misstänka dig för maskopi verkar det väl bra om de kräver in extra mycket säkert-grenkor och granskar lite noggrannare ... DS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte.

 

Du har reggat ett visa kort (men inte använt), som du har makulerat? Isf skicka in ett bevis på att du har makulerat det (jävligt jobbigt, be visa eller utförande bank om hjälp?).

 

Kan det vara olika adresser registrerade hos VISA på de två korten? Isf lär du ju få lösa problemet med det gamla kortet eller få hjälp av någon vänlig everest själ.

 

Lycka till

 

PS Om de tycker att de har skäl att misstänka dig för maskopi verkar det väl bra om de kräver in extra mycket säkert-grenkor och granskar lite noggrannare ... DS

 

 

gick till såhär, jag gick till banken och fråga efter ett kort jag kunde

andvända till ex poker, hon sa här har du visa ung fungerar utmärkt...

jag fick hem det försökte sätta in pengar och det fungerade inte.

Gick dit klaga fick riktigt Visa kort gick satte in och börja grinda, nu 4-5månader senare låser dem mitt konto och vill ha kontonummer och allt på mitt gamla visa ung kort som inte ens fungerade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorgligt. Du har alltså inte ens satt in några pengar med kortet ändå ska dem ha kopia på det ?

 

Dem har ju inte med det kortet att göra överhuvudtaget.

 

Förvånar mig inte om du har enhel del dollaras där ?

Verkar gå en röd tråd genom Everest...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorgligt. Du har alltså inte ens satt in några pengar med kortet ändå ska dem ha kopia på det ?

 

Dem har ju inte med det kortet att göra överhuvudtaget.

 

Förvånar mig inte om du har enhel del dollaras där ?

Verkar gå en röd tråd genom Everest...

´

 

Precis... kortet är inte i huvudtaget andvänt, för det inte fungera för internet

service, de där med dollar säger ju sig självt... : /, var är everest reprensentanten???????????????? , jag vi ehöver dig vad är det som händer..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Byt site....

 

 

Mm halvbytt till prima, purple lounge en kompis fixxa 50% rb,

men i med att jag e fattig student så är rätt mkt cash på evp :/

måste flytta över den bren, när dem rykt sig i kragen och

låst upp mitt konto,

 

Everesst representannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pm:a honom så får han trol mail o kan svara snabbare. lättare o få bra svar för allt som svaras "öppet" måste gälla för alla.

 

sen tar såna här saker lite tid, försök med att addresera dina mail till "manager" el liknande för support jag varit i kontakt med måste skicka det vidare till deras chef då o även om det ibland tar ngn dag extra så får man hjälp iaf o inge dussinmail.

 

säkerheten är ju till för oss alla o sålänge de löser sakerna bör vi vara nöjda om de spärrar konton i några dagar så vi slipper en del bedragare iaf.

 

lycka till

 

(tips, dela upp rullen så slipper du tilta över att inte kunna lira dina stakes)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tråkigt att höra att _Jeppee_ har haft problem med verifieringen. Jag kan dock se att ditt konto nu är öppet på nytt.

 

Vid verifieringsprocessen måste man skicka in dokument för allt som registrerats på kontot. Det är naturligtvis jobbigt när man måste hitta information om kort man inte använder, men det är ganska självklart att man måste göra det.

Everest måste hålla koll på vilka kort som finns registrerade på spelarkontona för att minska risken för bedrägeri.

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tråkigt att höra att _Jeppee_ har haft problem med verifieringen. Jag kan dock se att ditt konto nu är öppet på nytt.

 

Vid verifieringsprocessen måste man skicka in dokument för allt som registrerats på kontot. Det är naturligtvis jobbigt när man måste hitta information om kort man inte använder, men det är ganska självklart att man måste göra det.

Everest måste hålla koll på vilka kort som finns registrerade på spelarkontona för att minska risken för bedrägeri.

 

MVH

 

MM dem låste upp det idag, snackade med någon snäll person,,, han sa skicka

in det du har så fixxar det sejj och lika så gjorde det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...