Erna113 Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Är det fler som har problem med att allt ljud försvinner i FTP klienten efter en stunds spelande? Citera
Erna113 Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2007 Nej en egen ihopplockad Citera
zillidillen Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 Testa att starta en mp3:a i windows mediaplayer eller nåt och se om ljudet på FTP hoppar igång igen. Det funkar för mig ibland... Citera
Weedobooty Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 Testa Revaxör. Det finns på apoteket. Citera
Aeis Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 För mig försvinner ljudet samt att jag itne ens kan starta en låt i Winamp efter det. Ljudet är inte bara borta utan winamp förstår att låten inte heller kan spelas upp. Någon annan som har liknande eller vet hur man löser detta? Citera
Aeis Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 För mig försvinner ljudet samt att jag inte ens kan starta en låt i Winamp efter det.Ljudet är inte bara borta utan winamp förstår att låten inte heller kan spelas upp. Någon annan som har liknande eller vet hur man löser detta? Ingen som har liknande problem eller har en ide hur jag löser detta? Citera
PokerPlogg Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Jag hade samma problem. Sparade tyvärr inte mejlet, men om du mejlar supporten så kan dom berätta. Mejla den tekinska supporten! Ett tips kan vara att uppdatera din ljuddrivrutiner Citera
Bluwajt Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Så sjukt att denna startades för ett halvår sen, kommer ihåg det som skrivits som om var igår. Citera
ulaf Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Nya drivrutiner är nog medusinen. Citera
Aeis Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Jag hade samma problem. Sparade tyvärr inte mejlet, men om du mejlar supporten så kan dom berätta. Mejla den tekinska supporten! Ett tips kan vara att uppdatera din ljuddrivrutiner Mailade och fick skicka DxDiag och mycket riktigt var det mina drivrutiner Nu har jag laddat hem nya och hoppas att problemet försvunnit nästa gång jag spelar. Tack för tipset! Citera
Recommended Posts