Akim Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Moevius sitter vid 0 med $132,05. - Har inte lagt märke till honom då vi inte vart inne i några potter mot varandra. Men att döma av stacken så verkar han inte vara helt bakom flötet. BlackLotus86 sitter vid 1 med $52,75. Hero sitter vid 3 med $168,53. liroy815 sitter vid 4 med $55,97. - Ingen direkt read, kan vara lite sne då jag varit väldigt aggresiv och höjt mycket och snott en del potter av honom. Dealern sitter vid 3. liroy815 lägger en blind på $,25. Moevius lägger en blind på $,50. (Hero ges 5r 4r.) Får allså 54s på knappen och höjer 4bb. Syn av 2 st. Före floppen: Hero höjer med $1,50. liroy815 synar med $1,75. Moevius synar med $1,50. Floppen kommer upp 7k 5h 4h. Träffar botten 2 på dragvänlig bräda, Check av liroy och Moevuis betar ut. Jag väljer att redan här höja till 11 då jag tror att jag har bäst hand. Då vaknar liroy till liv och checkraisar oss båda pot. Hur agera, spelar han om sin stack med en hand som jag har slagen? liroy815 checkar Moevius satsar $4. Hero höjer med $7. liroy815 höjer med $32. Moevius foldar. Hero? Citera
strater Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 I bästa fall typ 76, är han inte en tomte så är du slagen här 7 dagar av 8 och ska folda. Problemet är ju att även om han tomtar sig med överpar så är du inte gigantisk favorit, och att han endast har överpar får väl anses vara synnerligen optimistiskt. Rejäl underdogs mot typ det mesta han kan ha (top-two, set, stege). Kan väl också ha nåt monsterdrag men tror han synar då endast, verkar ev+ (och även mot ett bra drag så är du ju ändå inte så stor favorit). du vill helt enkelt inte stacka av din stack med bottom-two på en limpad pot som ser ut sådär... Citera
strater Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 såg iofs han endast hade halvt buy-in, men även då så viker ja den utan riktigt bra read Citera
Recommended Posts