Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det borde finnas en tråd där dem 10 enklaste poker bonusarna rankas. Någon som vågar sig på det?

Jag antar att Bodog Poker och Poker Stars har dem enklaste, finns det några fler riktigt enkla bonusar som man kan börja med?

Postad
Det borde finnas en tråd där dem 10 enklaste poker bonusarna rankas. Någon som vågar sig på det?

Jag antar att Bodog Poker och Poker Stars har dem enklaste, finns det några fler riktigt enkla bonusar som man kan börja med?

Det finns olika aspekter när du menar en "enkel" bonus. En bonus kan vara enkel och bra för en NL400 men omöjlig för en NL25 spelare tex.

Postad

Varken Bodog eller stars är särskilt enkla.

Nästan alla prima bonusar är bättre än stars.

Vad gäller bodogs bonus så står det inte ens på deras hemsida vad som krävs för att cleara den, så jag vet ej varför du tror att den är lätt.

Postad

Finns ju vissa sajter som erbjuder ca 20$ i bonus till enkla krav så det går snabbt att cleara men vem vill ha en sådan liten bonus..

Hade varit bättre om vi gör en lista över vilka bonusar som är lättast och bäst att cleara för en viss nivå.

Postad

Det jag är ute efter är enkla bonusar för nybörjare på typ NL25. Det finns hur många listor som helst på bra bonusar, men som är omöjliga att cleara på låga nivåer. Vilka prima siter har dem enklaste bonusarna?

Postad
Det jag är ute efter är enkla bonusar för nybörjare på typ NL25. Det finns hur många listor som helst på bra bonusar, men som är omöjliga att cleara på låga nivåer. Vilka prima siter har dem enklaste bonusarna?

Alla 10x eller lägre är bra. Kolla i primas bonustråd.

Skillnaden jämfört med stars är att det krävs 10st 5$ potter per 1$ bonus på prima, medan det på stars krävs 10 st 8$ potter per bonusdollar.